Globe Hope

Royalty-yhteistyö Yhteistyökumppani

Royalty-tuotteet: Kevään 2021 The Six Percent -mallistoon kuuluvat vaatteet, laukut ja asusteet

Globe Hope lahjoittaa jokaisen The Six Percent -mallistoon kuuluvan tuotteen myyntituotosta 10 % maalis-huhtikuussa 2021 WWF:n työlle metsien ennallistamiseksi ja suojelemiseksi Itäisessä Afrikassa. Kaikki yhteistyötuotteet on valmistettu kierrätysmateriaaleista.

Globe Hope on vuonna 2003 perustettu suomalainen vaatetusalan yritys, joka valmistaa vaatteita ja asusteita kierrätys- ja ylijäämämateriaaleista. Kiertotalouden pioneerina Globe Hopen tavoitteena on vaikuttaa esimerkillään tekstiilimaailman epäkohtiin ja tarjota kuluttajalle vastuullisemman vaihtoehdon.

Globe Hopen yksi arvoista on vai­kut­ta­vuus. Pyrimme siis osaltamme vai­kut­ta­maan, ei ainoastaan muo­ti­maa­il­man, vaan kaikkiin eettisiin ja ekologisiin epäkohtiin. Vai­kut­ta­vuus on osana kaikkea tekemistämme, ja koemme WWF yhteistyön olevan erinomainen keino vaikuttaa.

Seija Lukkala
Globe Hopen perustaja

Seija Lukkala
Globe Hopen perustaja

Nyt käynnissä oleva yhteistyö alkoi vuonna 2021, ja se on jatkoa aikaisemmille yhteistyökampanjoille. Tällä hetkellä WWF-verkkokaupassa on myynnissä Globe Hope -kestopussi.

Yhteistyötuotteet Globe Hopen verkkokaupassa

Globe Hope -kestopussi WWF-verkkokaupassa