Marttiini

Royalty-yhteistyö

Royalty-tuote: Marttiini x WWF -puukko

Marttiini lahjoittaa jokaisesta myydystä Marttiini x WWF -puukosta 10 euroa suomalaisten metsien suojelutyöhön.

Marttiini x WWF -puukon perustana ovat mahdollisimman ympäristöystävälliset raaka-aineet. Puukon kahva on tehty biokomposiitista, joka on seos vastuullista FSC-sertifioitua puuta (40 %) sekä biopohjaista muovia. Sormisuojahela on valmistettu uistinvalmistuksen sivuvirtana syntyvästä, 100 prosenttisesti kierrätetystä ABS-muovista. Puukon hiiliterästerästä noin 45 prosenttia on kierrätettyä. Tuppi on kasviparkittua nahkaa. Puukon muotoilu soveltuu mainiosti vuolemiseen sekä luonnossaliikkujan yleispuukoksi. Puukkoja on valmistettu 500 kappaleen numeroitu erä.

Tutustu Marttiini x WWF -puukkoon

Meille on tärkeää kehittää toi­min­taam­me jatkuvasti entistä vas­tuul­li­sem­mak­si, jotta myös tulevat eräi­li­jä­su­ku­pol­vet voivat nauttia luonnossa liik­ku­mi­ses­ta. Vas­tuul­li­suus tarkoittaa meille konk­reet­ti­sia tekoja ympäristön hyväksi, ja siksi olemme ylpeitä yh­teis­työs­tä WWF:n kanssa.

Päivi Ohvo
toimitusjohtaja, Marttiini Oy

Päivi Ohvo
toimitusjohtaja, Marttiini Oy

Marttiinin lähes satavuotiaat juuret ovat syvällä suomalaisilla korpimailla, mikä on tuotesuunnittelun innoittaja tänäkin päivänä. Suunnittelun lähtökohta on tehdä käyttöpuukkoja, jotka kestävät sukupolvelta toiselle.

Marttiini x WWF -puukko