System Frugt

Lahjoitus Yhteistyökumppani

Earth Control -tuotemerkin aiemmin omistanut System Frugt on lahjoittanut WWF:lle 10 000 euroa suomalaisten metsien suojeluun markkinointikampanjansa yhteydessä keväällä 2021. Samalla viestimme yhdessä vastuullisten ruokavalintojen puolesta.

System Frugt Oy:n emoyhtiö, tanskalainen System Frugt A/S on tehnyt yhteistyötä WWF Tanskan kanssa vuosina 2014-2019. Suomessa yhteistyö alkoi vuonna 2017, ja on jatkunut siitä lähtien vuosittain. Yhteistyömalli on vaihdellut eri vuosina ja esimerkiksi lahjoitustapa ja -kohde on määritelty joka vuosi erikseen.

”Olen todella iloinen, että jatkamme tänäkin vuonna hyvää yhteistyötä WWF Suomen kanssa luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi. Kehitämme aktiivisesti omaa toimintaamme kestävän kehityksen ja hankintaketjun läpinäkyvyyden osalta ja haluamme olla mukana tukemassa omalla panoksellamme WWF:n pitkäjänteistä luonnonsuojelutyötä.”
– Maajohtaja Maija Mäki, System Frugt Oy Ab

1.6.2021 alkaen Earth Control on Midsonan omistama tuotemerkki. Earth Control -tuotteita ovat mm. kuivahedelmät, pähkinät ja snacks-tuotteet.

Pinaattisalaatti kardemummakastikkeella