Yritysten kertalahjoitus luonnolle

Lahjoittamalla WWF:n työlle yrityksenne on mukana auttamassa korvaamatonta luontoa yhdessä kanssamme. Valitse useista kotimaisista tai kansainvälisistä lahjoituskohteista yrityksellenne sopivin.

Klikkaamalla alla olevia lahjoituskohteita näet lisätietoja niiden suojelusta. Valitse kohde ja lahjoita nyt!

Käynnissä on ennennäkemätön ihmisen aiheuttama lajien sukupuuttoaalto. Suojelet kanssamme monimuotoista luontoa kaikkialla maailmassa.
Yhdessä voimme vielä pelastaa rakkaan, mutta sairaan meremme. Meillä on ratkaisuja herkän meriluonnon pelastamiseksi.
Hillitset kanssamme maapalloa koettelevaa ilmastokriisiä. Vaikutamme poliittiseen päätöksentekoon, yritystoimintaan ja kuluttajavalintoihin.
Olet eturivissä suojelemassa maailman harvinaisinta hyljettä. Meillä on ratkaisuja pelastaa erittäin uhanalainen norppa sukupuutolta.
Ilmastokriisi uhkaa jääkarhujen tulevaisuutta. Tuet kenttä- ja tutkimustyötämme ja suojelualueiden perustamista arktisella alueella.
Sademetsät ovat elintärkeitä koko maapallolle. Olet kanssamme pysäyttämässä metsäkatoa ja suojelemassa uhanalaisia lajeja.
Metsät tarjoavat elinympäristön yli puolelle Suomen lajeista. Lahjoittamalla suojelet metsiemme monimuotoisuutta.

Rakennetaan yhdessä tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa

Suomessa yli 2600 lajia on uhattuna ja maailmassa yli miljoona eläin- ja kasvilajia on vaarassa kadota. Luontokato on myös uhka jokaisen yrityksen tulevaisuudelle, sillä taloutemme on riippuvainen monimuotoisesta luonnosta.

WWF:n tavoitteena on pysäyttää luontokato ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tekemällä lahjoituksen yrityksenne on mukana ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristökriisejä yhdessä kanssamme. Merkittävimmät suojelusaavutuksemme ovat mahdollisia tukijoidemme ansiosta. Yrityslahjoitusten avulla suojelemme lähiluontoa Suomessa sekä uhanalaisia lajeja ja niiden elinympäristöjä maailmalla.

WWF on varttunut pienestä, uhanalaisten lajien suojeluun keskittyneestä järjestöstä maailman vaikuttavimmaksi ympäristöjärjestöksi. Suomessa WWF on toiminut vuodesta 1972. WWF:llä on toimintaa yli sadassa maassa ja omat toimistot yli 50 maassa.

Varoista noin 80 % käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan. WWF ei ole saamastaan taloudellisesta tuesta arvonlisäverovelvollinen, alv 0 %. Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

Valitse kohde ja lahjoita nyt

Haluaako yrityksenne auttaa luontoa suurella lahjoituksella ja viestiä tuesta laajemmin? Lue lisää

Kun yrityksenne tukee WWF:n luonnonsuojelutyötä vähintään 20 000 euron lahjoituksella, voimme tehdä yhteistyösopimuksen, johon määrittelemme yrityksellenne sopivimman suojelukohteen ja lahjoitussumman. Tuolloin sovimme myös mahdollisesta yhteisestä viestinnästä. Yhteistyöviestintä voi olla esimerkiksi näkyvyyttä WWF:n kanavissa tai työyhteisöllenne järjestetty webinaari, jossa suojeluasiantuntijamme kertoo luonnon tilasta ja yritystuen merkityksestä. Yrityksenne voi myös tehdä suuren lahjoituksen suoraan tämän lahjoitussivun kautta ilman sopimusta ja yhteistyöviestintää.

Lue lisää yhteistyötavasta ja ota yhteyttä

Asiakkuuspäällikkö
Tiina Jussila

Oletko kiinnostunut laajemmasta yhteistyöstä WWF:n kanssa?

Yrityskumppanuuden avulla tuet konkreettisesti WWF:n työtä ja edistät samalla yrityksesi omia vastuullisuustavoitteita. Yhteistyössä rakennamme tulevaisuuden, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa.

Katso kaikki yritysten yhteistyötavat

Oletko kiinnostunut laajemmasta yhteistyöstä WWF:n kanssa?