Tee lupaus maapallolle!

Vuoden 2023 Earth Hour lähestyy, ja tällä sivulla pääsee taas pian antamaan lupauksen luonnolle! Vuonna 2022 lupauksia annettiin huikeat 3051 kappaletta.

Sillä miten syömme, liikumme, kulutamme, on suuri vaikutus ympäristöön. Earth Hour on oiva tilaisuus pohtia omia valintojaan ja alkaa toimia jatkossa kestävämmin – ei vain tunnin ajan, vaan tunnista toiseen. Tästä syystä keräämme Earth Hourin osallistujilta lupauksia maapallolle. Jokainen lupaus, valomerkki ja viesti ilmastonmuutoksen ja luontokadon hillitsemiseksi on tärkeä. Lue lisää lupauksista tämän sivun lopussa.

Tee lupaus maapallolle!

• Miten sinä olet valmis toimimaan ilmaston ja luonnon puolesta? Valitse yksi tai useampi vaihtoehdoista tai muotoile lupaus itse. Vastaamisen jälkeen näet mitä tekoja muut valitsivat.

• Yhteystiedot

Lomakkeella annetut yhteystiedot eivät näy sivustolla julkisesti. Tutustu tietosuojaselosteeseen

• Anna nimi, nimimerkki tai organisaatiosi nimi.
  • Kirjoita tähän sähköpostiosoitteesi.
  • Kirjoita tähän minkä ikäinen olet.
Pakolliset kentät

Opi lisää lupausehdotuksista

Tällä sivulla tarjoamme kahdeksan vaihtoehtoa lupauksiksi. Miksi juuri nämä? Avaamme jutussamme lupausten merkittävyyttä ja tarjoamme tukea niiden toteuttamiseen arjessa.

Tutustu lupauksiin!

Opi lisää lupausehdotuksista