Tee lupaus maapallolle!

Earth Hour on täydellinen hetki sitoutua toimimaan luonnon ja ilmaston hyväksi. Lupauksen ilmoittaminen vie vain pienen hetken aikaa. Yhteiselle maapallolle on tehty jo 3053 lupausta vuonna 2022.

Sillä miten syömme, liikumme, kulutamme, on suuri vaikutus ympäristölle. Yhdessä kuitenkin olemme vieläkin enemmän. Earth Hour on oiva tilaisuus pohtia omia valintoja ja alkaa toimia jatkossa kestävämmin – ei vain tunnin ajan, vaan tunnista toiseen. Tästä syystä keräämme Earth Hourin osallistujilta lupauksia maapallolle. Jokainen lupaus, valomerkki ja viesti ilmastonmuutoksen ja luontokadon hillitsemiseksi on tärkeä. Lue lisää lupauksista tämän sivun lopussa. Opettaja, kerro luokkanne lupaus täällä!

Tee lupaus maapallolle!

• Miten sinä olet valmis toimimaan ilmaston ja luonnon puolesta? Valitse yksi tai useampi vaihtoehdoista tai muotoile lupaus itse. Vastaamisen jälkeen näet mitä tekoja muut valitsivat.

• Yhteystiedot

Lomakkeella annetut yhteystiedot eivät näy sivustolla julkisesti. Tutustu tietosuojaselosteeseen

• Anna nimi, nimimerkki tai organisaatiosi nimi.
  • Kirjoita tähän sähköpostiosoitteesi.
  • Kirjoita tähän minkä ikäinen olet.
Pakolliset kentät

Opi lisää lupausehdotuksista

Tällä sivulla tarjoamme kahdeksan vaihtoehtoa lupauksiksi. Miksi juuri nämä? Avaamme jutussamme lupausten merkittävyyttä ja tarjoamme tukea niiden toteuttamiseen arjessa.

Tutustu lupauksiin!

Opi lisää lupausehdotuksista