Kehitä organisaatiosi ympäristötyötä WWF Green Officen avulla

WWF Green Office -ympäristöjärjestelmä on työkalu tuloksekkaaseen ympäristötyöhön. WWF Green Officessa rakennat mallin pohjalta työpaikkasi tarpeisiin sopivan ympäristöohjelman, jonka avulla pienennät työpaikkasi hiilijalanjälkeä ja käytät luonnonvaroja viisaasti. Ympäristöjärjestelmästä 0n hyötyä myös kestävyyssääntelyvaatimusten kiristyessä. Mukana on jo lähes 200 organisaatiota eri toimialoilta.

Kiinnostaako webinaari aiheesta?

Tervetuloa webinaariin kuulemaan, kuinka tunnistat työpaikkasi ympäristövaikutukset ja teet toimivan ympäristövastuun suunnitelman WWF Green Office -ympäristöjärjestelmän avulla. Webinaarin osallistujana saat -25 % alennuksen WWF Green Officen liittymismaksusta. Alennus on voimassa kolme kuukautta.

Aika: 11.4.2024 klo 14-15
Kenelle? Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään tapahtuman jälkeen tallenne sähköpostiin.

Webinaarissa saat kokonaiskuvan siitä,  miksi WWF Green Office on helposti hallittava työkalu ympäristövastuun kehittämisessä ja miten sen avulla voi jalkauttaa organisaation ympäristövastuullisuusstrategiaa

Asiantuntijamme

Asiakkuuspäällikkö, Green Office