Ilmoita tapahtuma

Kiitos kaikille vuonna 2024 Earth Hour -tapahtumansa ilmoittaneille!

Tällä lomakkeella yritykset, yhteisöt ja muut organisaatiot voivat ilmoittautua mukaan WWF:n Earth Houriin. Lomakkeella voit ilmoittaa monenlaisia tapahtumia, kuten valojen sammuttamisen, työpaikan yhteisen Earth Hour -hetken tai koulun aamunavauksen. Tapahtumat tulevat näkyviin kartalle, jonne voit ilmoittaa niin suuret kuin pienetkin tilaisuudet, olivat ne sitten julkisia tai yksityisiä. Saatamme nostaa joitain tapahtumia esiin myös omassa viestinnässämme.

Huom! Evästeet tulee olla hyväksyttynä, että voit ilmoittaa tapahtuman.

• Jos tapahtuman ilmoittaminen ei onnistu, tarkista ja muokkaa evästeasetuksia tältä sivulta: https://wwf.fi/evastekaytannot/. Kaikki evästeet tulee olla hyväksytty,
  • Lue ohjeet tapahtumien järjestämiseen täältä.
  • Tapahtuman tiedot

Lomakkeen tietojen avulla ihmiset näkevät, miten paljon eri tahoja toimii yhteisen planeettamme hyväksi. Tiedot ovat myös tärkeitä tilastointia varten, joten täytäthän kentät huolella. Kiitos!

• Tapahtuman lisätiedot

• Anna tapahtumallesi kuvaava otsikko. Löydettävyyden parantamiseksi vältä sanojen Earth Hour käyttöä otsikossa.
  • Kuvaile tapahtumaasi tarkemmin. Tänä vuonna rohkaisemme myös kertomaan, millaisen viestin haluatte valomerkillänne tai tapahtumallanne välittää. Miksi Earth Houriin osallistuminen on teille tärkeää? Voit myös jakaa organisaatiosi hyviä käytäntöjä yhteisen planeettamme puolesta tai kannustaa muita mukaan. Tähän tekstikenttään kirjoitettu kuvaus näkyy Earth Hour -kartalla.
  • Anna arvio tapahtumaan osallistuvien henkilöiden kokonaismäärästä.
  • Ajankohta

Määritä tapahtumasi ajankohta tai aukioloajat. WWF:n Earth Hour on lauantaina 23.3.2024 kello 20.30 - 21.30.

• VVVV dash KK dash PP
  • :
  • Sijainti

Lisää tapahtumasi syöttämällä katuosoite alla olevaan kenttään.

• KUVA

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: gif, jpg, png, jpeg, Max. tiedoston koko: 2 MB, Max. tiedostot: 1.
      Tuo kuvatiedosto laitteeltasi. Tähän ladattu kuva näkyy Earth Hour -kartalla. Tiedoston sallittu enimmäiskoko on 2 megatavua. Sallitut tiedostomuodot ovat GIF, JPG ja PNG.
    • Järjestäjä

• Anna järjestävän tahon nimi, esim. yhteisö, seura, yritys tai muu organisaatio.
    • Lisää myös yhteystietosi. Yhteystiedot eivät näy muille käyttäjille. Tiedot kerätään, jotta voimme tarvittaessa olla suoraan yhteydessä tapahtumien järjestäjiin tietojen täydentämiseksi tai muista vastaavista syistä.

• Anna yhteyshenkilön nimi.
    • Anna yhteyshenkilön sähköpostiosoite.
    • Anna yhteyshenkilön puhelinnumero.
    • TIETOJEN LÄHETYS

Tarkistathan vielä kerran, että täyttämäsi tiedot ovat oikein. Lomakkeen lähettämisen jälkeen tapahtumasi näkyy Earth Hour -sivustolla. Lähetämme sinulle myös linkin, jonka kautta voit vielä tarvittaessa muokata tapahtumailmoitustasi (mikäli linkkiä ei kuulu, tarkista myös roskapostikansiosi). Huolehdimme henkilötietojesi käsittelystä tietosuojaselosteen mukaisesti. Tutustu tietosuojaselosteeseen tästä.

Pakolliset kentät