Osallistu Earth Hour -keräykseen

Vuoden 2024 Earth Hourin viesti kuuluu: Anna tunti luonnolle! Sen voi tehdä helposti myös lahjoittamalla. Yksityishenkilönä voit esimerkiksi antaa tuntipalkkasi ja yrityksenä työntekijöidesi tuntipalkkaa vastaavan summan tärkeään keräykseen saimaannorppamme suojelemiseksi.

Tänä vuonna keräämme varoja hydrokopteriin, joka on välttämätön kulkuväline muuttuvassa ilmastossa, etenkin vastuualueellamme Etelä-Saimaalla. Hydrokopteria käytämme keväisin kelirikkoaikaan norppien pesälaskennoissa, joista saamme tärkeää tietoa kannan kehityksestä. Lisäksi voimme hydrokopterin avulla kuljettaa paikoilleen keinopesiä talvina, jolloin jäätilanne on huono eikä lunta riitä norpan pesimätarpeisiin. Ilmastonmuutoksen edetessä erittäin uhanalainen saimaannorppa tarvitsee apuamme vielä pitkään. Jokainen euro tulee tarpeeseen ja kirittää kohti keräystavoitetta.

Tehdään se yhdessä!

5 881 € kerätty

Tavoite: 60 000 €
10 %

Tavoitteemme on kerätä saimaannorpan suojelutyöhön 60 000 euroa, jolla hankitaan hydrokopteri ja sen varusteiksi kaksi pelastuspukua.

Lahjoita yksityishenkilönä

Lahjoita yrityksenä

Lahjoita Earth Hour -keräykseen esimerkiksi yrityksesi työntekijöiden keskimääräisiä tuntipalkkoja vastaava summa.

Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan. Tutustu WWF:n vastuullisuuteen.

Jaa osallistumisesi somessa ja kannusta myös muita mukaan!

Kun olet tehnyt lahjoituksen, voit ladata somekuvat, joilla kerrot osallistumisesta Earth Hour -keräykseen. Muista merkitä julkaisuihin @wwfsuomi, #EarthHour ja #TuntiLuonnolle. Somekuvista on sekä yksityislahjoittajille että yritystukijoille pysty- ja vaakaversiot.