• Valot sammuvat

23.03.2024 18:00 - 23:00
    Hirsala Golf
    Hirsalantie 215, 02420 Kirkkonummi, Suomi

Hirsala Golf sitoutuu Earth Weekiin ympäri vuoden. Ympäristövastuullisuus on isoin arvoistamme, ja olemme toimineet Suomessa pisimpään ympäristövastuullisuuden edelläkävijänä. Hirsala Golf on Suomen ensimmäinen kansainvälisen GEO-ympäristösertifikaatin saanut golfkenttä ja listaudumme maailman vihreimpien kenttien listalle. Hirsala Golf myös jatkaa vuosien yhteistyötä WWF:n kanssa Itämeren suojelemiseksi. Hirsalassa on tehty ja tehdään pitkäjänteisesti ympäristöä tukevia ratkaisuja lukuisin toimenpitein. Aurinkopaneeleistä linnunpönttöjen hyödyntämiseen etäisyysmerkkeinä, taimenien istutukseen puroissa - aina robottileikkureiden käyttöön jotka laskevat 90 % hiilijalanjälkeämme. Hirsala Golf aikoo jatkossakin toimia ympäristöasioissa edelläkävijänä, ja kannustamme pelaajiamme ympäristötekoihin nostamalla tietoisuutta ympäristöasioista ja tarjoamaan vinkkejä siitä, miten jokainen voi tehdä osansa ympäristön hyväksi. Yhdessä voimme tehdä maailmasta vihreämmän paikan pelata golfia.