Ilmastokriisi on totta.

Ilmastonmuutos vaikuttaa jo. Vaikuta sinä sen hillitsemiseen.

Liity nyt WWF:n ilmasto-kummiksi ja olet yksi niistä, joiden ei tarvitse tulevaisuudessa hävetä, ettemme tehneet mitään.

Sinua tarvitaan!

Luonnonsuojelu on kestävyyslaji, joten sinä säännöllisenä tukijana eli kummina olet todella tärkeä. Jokainen euro tulee tarpeeseen ja se kohdistetaan tehokkaasti sinne, missä avun tarve on suurin.
(Lisätietoa: wwf.fi/vuosikertomus)

Liity ilmasto-kummiksi nyt. Kiitos, että välität.

• Oikeita päätöksiä vaaditaan nyt!

Äärimmäiset sääilmiöt ja luonnonkatastrofit, kuten tulvat, ankara kuivuus, rankkasateet, lämpöaallot ja myrskyt ovat lisääntyneet ilmaston lämpenemisen myötä. Ilmastotyömme tärkein tavoite on rajoittaa maapallon lämpötilan nousu alle 1,5 asteeseen.

• Yhteistyöllä tuloksia

Vaikutamme ratkaisulähtöisesti poliittiseen päätöksentekoon maailmanlaajuisen asiantuntijaverkostomme kautta. Edistämme uusiutuvaa energiaa EU:ssa, valtiotasolla sekä kaupungeissa, yrityksissä ja kodeissa.

• Kolaamme saimaannorpalle apukinoksia pesänrakennukseen

Ilmaston lämpeneminen uhkaa tuhota 30 % lumileopardin elinalueesta Himalajan vuorilla. Jääkarhu ja monet muut arktisen alueen eläimistä eivät selviydy ilman lunta ja jäätä. Autamme lajeja selviytymään muuttuvissa elinolosuhteissa.

• Syömälläkin voi parantaa maailmaa

Ympäristökasvatuksella lisäämme ihmisten tietoisuutta ja halua ottaa vastuuta ja tehdä oikeita valintoja. Liikenne, asuminen ja ruoka aiheuttavat eniten kasvihuonekaasupäästöjä. Energiansäästö, energiatehokkuus ja metsäkadon pysäyttäminen ovat tehokkaita keinoja päästöjen vähentämiseen.

• Kansalaiset tahtovat muutosta

Poliittinen päätöksenteko junnaa jälkijunassa. Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta haluaisi lisää aurinko- ja tuulienergiaa. Vetoamme kampanjoilla ja joukkovoimalla päättäjiin. Tule sinäkin mukaan! Fossiilisten polttoaineiden korvaaminen uusiutuvilla on yksi tärkeimmistä ilmastokriisin ratkaisuista.

• Mitä kummi saa?

Kummina saat WWF-tukijalehden neljä kertaa vuodessa, Panda-pinssin, infokirjeen, kutsuja tukijatapahtumiin ja muita etuja, kuukausittaisen sähköisen uutiskirjeen sekä paljon hyvää mieltä.

Tue työtämme. Liity kummiksi