Auta WWF:n kummina

Tilanne on kriittinen. Käynnissä on ennennäkemätön ihmisen aiheuttama sukupuuttoaalto, joka uhkaa jopa miljoonaa lajia. Keitä me olemme, kun annamme tämän tapahtua? Haluammeko olla se laji, joka vei muilta lajeilta tulevaisuuden?

Sinä voit vielä valita. Ratkaisuja ja toivoa on, mutta nyt on kiire toimia yhdessä. Auta pelastamaan luonnon monimuotoisuus, joka on maapallomme hyvinvoinnin perusta. WWF on tehnyt yli 60 vuotta töitä luonnon hyväksi ja olemme saaneet aikaan merkittäviä onnistumisia. Se on ollut mahdollista vain tukijoidemme avulla. Sinun hyvä valintasi kasvaa valtavaksi, kun meitä on monta.

Valitse kohde, joka on sydäntäsi lähinnä

Sinun valintasi on tärkeä

Huonoja uutisia ei pääse pakoon, mutta niihin voi vielä vaikuttaa. Yhdessä voimme vielä pysäyttää luonnon köyhtymisen. Työmme on pitkäjänteistä lajien ja elinympäristöjen suojelua niin kädet savessa luonnossa kuin puku päällä neuvottelupöydissä. Teemme paljon yhteistyötä aktiivisten kansalaisten, poliittisten päättäjien ja yritysten kanssa.

Kummien säännöllinen tuki on suojelutyölle elintärkeää, sillä yli puolet toimintamme rahoituksesta tulee yksityisiltä ihmisiltä. Varoista noin 80% käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin ja 20% raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan. Tukijoidemme avulla WWF:stä on kasvanut maailman vaikuttavin ympäristöjärjestö, jolla on toimintaa jo yli sadassa maassa. Sinun valintasi muuttuu hyviksi uutisiksi, kun meitä on monta.

Mitä kummien tuella tehdään – tavoitteemme 2030 mennessä:

• Luonnon elinympäristöjen heikkeneminen on pysäytetty
  • Lajien sukupuuttouhka on poistettu
  • Luonnonvarojen kulutuksen ja tuotannon haitalliset ympäristövaikutukset on puolitettu

Kummina pysyt ajan tasalla

Kummina saat ajankohtaista tietoa luonnon tilasta ja lahjoituskohteestasi kuukausittaisten uutiskirjeiden ja neljä kertaa vuodessa ilmestyvän WWF-lehden muodossa.

Liity nyt kummiksi