Joululahjoitus

Yritykset voivat tukea työtämme antamalla joululahjoituksen luonnolle. Joululahjoituskampanjan kohde vaihtuu vuosittain.

Joululahja luonnonsuojelulle kertoo yrityksesi arvoista ja ympäristövastuusta niin asiakkaille kuin henkilöstöllekin. Lahjoittamalla saat käyttöösi joulutervehdykset, joilla kiität yhteistyökumppaneitasi kuluneesta vuodesta.

WWF:n joulukampanjaan lahjoittaminen sopii kaiken kokoisille yrityksille ja organisaatioille, sillä lahjoitussumma on vapaavalintainen. Joululahjoitukset kohdennetaan joka vuosi eri kohteisiin luonnonsuojelutyöhömme. Vuonna 2019 joululahjoitukset ohjattiin ilmastotyöllemme. Aiempina vuosina lahjoituksia on tehty muun muassa Itämerelle, saimaannorpalle ja arktisille lajeille.

Joululahjoituskampanjamme käynnistyy syksyllä 2020. Jos suunnittelet joululahjoituksen tekemistä jo nyt, ota meihin yhteyttä!

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä!

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

Tue työtämme yrityslahjoituksella

Yritykset voivat auttaa työtämme kertalahjoituksella. Tukesi avulla suojelemme uhanalaista luontoa Suomessa ja maailmalla.

Lahjoita nyt

Tue työtämme yrityslahjoituksella