Joululahjoitus

Yritykset voivat tukea työtämme antamalla joululahjoituksen luonnolle. Valitse useista kotimaisista ja kansainvälisistä lahjoituskohteistamme yrityksellesi sopivin. Lahjoittamalla saat yrityksesi käyttöön viestintämateriaaleja, joilla kiität työyhteisöä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita kuluneesta vuodesta.

Joululahja luonnonsuojelulle kertoo yrityksesi arvoista ja ympäristövastuusta niin asiakkaille kuin henkilöstöllekin. Lahjoittamalla saat käyttöösi joulutervehdykset, joilla kiität yhteistyökumppaneitasi kuluneesta vuodesta.

WWF:n joulukampanjaan lahjoittaminen sopii kaiken kokoisille yrityksille ja organisaatioille, sillä lahjoitussumma on vapaavalintainen. Joululahjoitukset kohdennetaan joka vuosi eri kohteisiin luonnonsuojelutyöhömme. Vuonna 2020 joululahjoitukset ohjattiin työllemme monimuotoisten metsien suojelemiseksi Suomessa ja maailmalla.

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä!

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

Tue työtämme yrityslahjoituksella

Yritykset voivat auttaa työtämme kertalahjoituksella. Tukesi avulla suojelemme uhanalaista luontoa Suomessa ja maailmalla.

Lahjoita nyt

Tue työtämme yrityslahjoituksella