Yhteistyö yritysten kanssa

Onko yrityksesi valmis toimimaan kestävämmän tulevaisuuden puolesta? Tule mukaan muutoksentekijäksi! Yritykset voivat toimia yhdessä WWF:n kanssa monin eri tavoin.

Maailman luonnon tila on kriittinen. Lajien kiihtyvä katoaminen ei uhkaa pelkästään luontoa itseään, vaan se vaarantaa myös meidän ihmisten terveyden, ruoantuotannon, talouden ja hyvinvoinnin. Samaan aikaan ilmastonmuutos vaikuttaa lajeihin ja niiden elinympäristöihin yhä kiihtyvällä tahdilla.

Tarvitsemme nopeaa suunnanmuutosta, jotta voimme yhdessä ratkoa meitä kaikkia koskettavat ympäristökriisit. Tässä muutoksessa yritykset ovat avainasemassa. Yhdessä yritysten kanssa kehitämme liiketoiminnan kestävyyttä, jotta voimme hillitä ilmastonmuutosta, pienentää ekologista jalanjälkeä ja turvata luonnon monimuotoisuuden.

Yhteistyömahdollisuudet WWF:n kanssa ovat monipuoliset. Voit esimerkiksi keskittyä oman yrityksesi ja toimialasi kestävyyden edistämiseen, tehdä royalty-yhteistyötä tuotteisiin ja palveluihin liittyen, rakentaa työpaikallesi ympäristöjärjestelmän ja tukea luonnonsuojelutyötämme lahjoituksin. WWF:n yhteistyökumppanit ovat alansa edelläkävijöitä ja osoittavat suuntaa myös muille organisaatioille.

Kumppaneita useilta eri aloilta

Katso, ketkä toimivat jo kanssamme. Teemme yhteistyötä Suomessa ja kansainvälisesti.

Tutustu kaikkiin kumppaneihimme

Kumppaneita useilta eri aloilta

Miksi WWF tekee töitä yritysten kanssa?

Yhteistyössä yritysten kanssa edistämme kulutuksen ja tuotannon kestävyyttä sekä pienennämme ekologista jalanjälkeä. Keräämme varoja WWF:n suojelutoimintaan ja nostamme tietoisuutta ympäristöasioista.

Näin toimimme yritysten kanssa

Miksi WWF tekee töitä yritysten kanssa?

Yritysmaailman ratkaisut ympäristöongelmiin

"Kuolleella planeetalla ei tule olemaan työpaikkoja." Tämä on viesti, joka kaikkien liike-elämässä tulisi kuulla. Netflixin ja WWF:n huippusuositun Our Planet -sarjan inspiroima dokumentti kertoo, kuinka globaali yritysyhteisö voi auttaa ratkaisemaan maailman ympäristökriisin.

Katso elokuva

Yritysmaailman ratkaisut ympäristöongelmiin