Yrityksen joululahjoitus Suomen luonnolle

Valitse joululahjoituksen kohteeksi Itämeri, ilmastonmuutoksen torjunta, saimaannorppa tai koko suomalainen luonto. Kiitoksena tärkeästä tuesta saat käyttöösi viestintäpaketit, joilla toivotat hyvää joulua ja kerrot yrityksesi arvoista.

Tue WWF:n työtä yrityksellesi sopivalla lahjoitussummalla. Muu summa -kenttään voit kirjoittaa haluamasi summan. Yritysten vähimmäislahjoitus on 200 euroa.

Haluaako yrityksesi tukea luonnonsuojelutyötämme suurella lahjoituksella?

Yrityksesi voi tehdä suuren lahjoituksen suoraan tämän lahjoitussivun kautta ilman sopimusta. Kun yrityksesi tukee WWF:ää vähintään 20 000 euron lahjoituksella, voimme myös halutessasi tehdä yhteistyösopimuksen, johon määrittelemme sopivimman suojelukohteen, lahjoitussumman ja mahdollisen yhteisviestinnän. Ota yhteyttä Tiina Jussilaan.

Mitä yrityksesi joululahjoituksella saadaan aikaan?

”Talous on vahvasti sidoksissa luonnon hyvinvointiin.
Toimia tarvitaan nyt.”
– Katja Keitaanniemi, OP Yrityspankin toimitusjohtaja

Vain lahjoitusten avulla voimme suunnitella sekä toteuttaa luonnonsuojelun toimenpiteitä ja saada näin tuloksia aikaan.

Katso alta esimerkkejä konkreettisista keinoista, joilla autamme Suomen luontoa.

Joululahja luonnolle ja työntekijöille – Viesti yrityslahjoituksesta asiakkaille sekä henkilöstölle

joulukeräyksen YY-vastikkeet

Viestintäpakettien ladattavat materiaalit sisältävät bannerin, somekuvat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi sekä sähköisiä joulukortteja.

“Nyt, jos koskaan, on aika kiinnittää huomio luonnon monimuotoisuuden säilyttämiseen.
WWF:n tukeminen on erinomainen tapa tämän edistämiseksi.”
– Anna Storm, Postin yhteiskuntasuhde- ja vastuullisuusjohtaja

Yrityslahjoitus hyväntekeväisyyteen on ilahduttava joululahja työntekijöille ja yhteistyökumppaneille. Samalla kun viestit tuesta luonnolle, kiität asiakkaita, henkilöstöä ja muita sidosryhmiä kuluneesta vuodesta. Joululahjoitus luonnon hyväksi on myös vastuullinen vaihtoehto firman liikelahjoille tai työntekijöiden lahjoille, sillä antamalla aineettoman yrityslahjan vähennät ylikulutusta, joka on yksi suurimmista luonnon köyhtymisen syistä.

Kiitoksena yrityksesi joululahjoituksesta saat viestintäpaketit, joiden sisällöt määräytyvät lahjoitussumman mukaan.

Tutustu eri suuruisten joululahjoitusten viestintäpaketteihin:

Räätälöitävä viestintäpaketti: 10 000– € yrityslahjoitus
  • Räätälöityä yhteisviestintää: suunnittelemme yhdessä yrityksesi tarpeisiin sopivan viestinnän, joka voi olla esim. julkaisu WWF:n somessa tai WWF:n asiantuntijan esiintyminen henkilökunnan tapahtumassa.
  • Yrityksesi nimi Kauppalehden natiiviartikkeliin Lahjoita 18.12. mennessä

Suuri viestintäpaketti: 3000–9999 € yrityslahjoitus
  • Yrityksesi nimi Kauppalehden natiiviartikkeliin Lahjoita 18.12. mennessä

Keskisuuri viestintäpaketti: 1500–2999 € yrityslahjoitus

Perusviestintäpaketti: 500–1499 € yrityslahjoitus

Lahjoita tästä

WWF kokoaa vähintään 3000 euroa lahjoittavien yritysten nimiä Kauppalehdessa julkaistavaan natiiviartikkeliin. Artikkeli on näkyvissä Kauppalehden verkkosivujen etusivulla 20.12.–3.1. ja sivustolla 12 kuukautta. Tee lahjoitus 18.12.2024 mennessä, jotta ehdit mukaan kiitosartikkeliin ja saat hienoa näkyvyyttä yrityksesi hyväntekeväisyydelle.

Ladattavat viestintämateriaalit saat käyttöösi heti lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi. Somejakokuvalla kerrot yrityslahjoituksesta sosiaalisessa mediassa ja bannereita voit hyödyntää sähköpostiviesteissä sekä verkkosivuilla. Joulutervehdys on sähköinen joulukortti, jonka voit lähettää esimerkiksi sähköpostitse työntekijöille ja yhteistyökumppaneille. Materiaalien lataussivulla voit lisätä joulukortin valkoiselle alueelle yrityksesi nimen ja logon.

Brainflight Oy
Lahjoita ja saat yrityksesi logon tähän

Mikäli sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä!

Asiakkuuspäällikkö
Tiina Jussila

Käytämme varoja vastuullisesti

Lahjoitetuista varoista vähintään 70 % käytetään suoraan suojelutyöhön. Enintään 30 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan, jotta pitkäjänteinen suojelutyömme voi jatkua.

Emme vastaanota lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan. Tutustu WWF:n vastuullisuuteen.

Oletko kiinnostunut laajemmasta yritysyhteistyöstä WWF:n kanssa?

Yrityskumppanuuden avulla tuet konkreettisesti WWF:n työtä ja edistät samalla yrityksesi omia vastuullisuustavoitteita. Yhteistyössä rakennamme tulevaisuuden, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa.

Tutustu WWF:n yhteistyötapoihin

Oletko kiinnostunut laajemmasta yritysyhteistyöstä WWF:n kanssa?