© Juha Taskinen / WWF

Anna joululahja norpalle!

Laskutustiedot

Ainutlaatuinen saimaannorppa on vaarassa hävitä. Anna joululahja uhanalaiselle suomalaiselle ja jaa samalla hyvää joulumieltä yhteistyökumppaneillesi!

Tee joululahjoitus
© Juha Taskinen / WWF

Saimaannorppa tarvitsee apuasi

Erittäin uhanalaisia saimaannorppia elää vain Suomessa. Jos norppa häviää Saimaalta, se häviää koko maailmasta. Saimaannorppia arvioidaan tällä hetkellä olevan noin 360 yksilöä, ja norpan pelastamisella on kiire.

Suurimpia uhkia saimaannorpalle ovat ilmastonmuutos ja kalaverkot Saimaan vesillä. Antamalla joululahjan saimaannorpalle autat varjelemaan sen elinalueita ja turvaamaan Saimaan nappisilmän tulevaisuuden. Samalla ilahdutat yhteistyökumppaneitanne jouluisella tervehdyksellä! Nyt jos koskaan suomalainen luonto kaipaa tukeasi.

Tee joululahjoitus

Sähköinen kortti
Sähköinen kortti ja sosiaalisen median -materiaalit
1 500 €