© Kristian Donner / WWF

Anna joululahja luonnolle

Tue tänä vuonna joululahjoituksella suomalaisen luonnon suojelutyötä. Lahjoittamalla saat käyttöösi WWF:n joulutervehdysmateriaalin, jolla kiität yhteistyökumppaneita ja henkilöstöä kuluneesta vuodesta. Teemaksi voit valita Itämeren tai saimaannorpan.

Laskutustiedot

Valitse lahjoituksen teema

Sähköinen joulukortti yrityksesi nimellä tai logolla, banneri ja maininta lahjoituksesta WWF-lehden numerossa 1/2019
2 000 €
Sähköinen joulukortti yrityksesi nimellä tai logolla
500 €
2 000 €
Sähköinen joulukortti yrityksesi nimellä tai logolla
500 €
Muu summa:

Laskutustiedot

Tuellasi on merkitystä

Lahjoittamalla WWF:lle yrityksenne on mukana auttamassa suomalaista luontoa, kuten Itämerta ja saimaannorppaa.