Anna kummius lahjaksi

WWF:n kummius on täydellinen lahja luonnonystävälle. Se tuo lahjan saajalle hyvää mieltä ja ajankohtaista tietoa luonnon tilasta sekä työmme tuloksista WWF-lehden ja kummiuutisten myötä. Ilman säännöllisiä tukijoita moni ympäristöongelma jäisi ratkaisematta. Mitä enemmän meitä on, sitä vahvempia olemme.

Tiesitkö, että...

Löydät sähköiset joulutervehdykset osoitteesta wwf.fi/joulu

Tavoitteemme on pysäyttää luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Säännölliset tukijat eli kummit mahdollistavat pitkäjänteisen ympäristönsuojelutyömme.

WWF on kasvanut pienestä, uhanalaisten lajien suojeluun keskittyvästä järjestöstä maailman vaikuttavimmaksi ympäristöjärjestöksi, jolla on toimintaa yli 100 maassa. Yli puolet toimintamme rahoituksesta tulee yksityisiltä ihmisiltä, ja jokainen euro tulee tarpeeseen. Varoista noin 80 % käytetään tehokkaasti suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

Mikä kummius lahjaksi?

Anna kummius lahjaksi

Toimi näin

1. Valitse kummiuskohde, summa ja jatka eteenpäin
  2. Täytä omat ja lahjan saajan yhteystiedot
  3. Valitse jatkuva tai määräaikainen tukimuoto

Auta luontoa joulutervehdyksellä

Tee lahjoitus ja lataa WWF:n sähköiset joulutervehdykset. Samalla suojelet pohjoisia lajeja ja niiden elinympäristöjä!

Lähetä joulutervehdyksiä

Auta luontoa joulutervehdyksellä