Opettajille

WWF tarjoaa runsaasti tukea ympäristöaiheiden opetukseen. Esimerkiksi maksuttomat opetusmateriaalit sopivat eri-ikäisille oppijoille ja monien oppiaineiden opetukseen.

Anna palautetta ympäristökasvatuksen viestinnästä!

Seuraatko meitä somessa tai tilaatko ympäristökasvatuksen uutiskirjettä? Millaisesta sisällöstä olet tykännyt ja mitä toivot lisää? Vastaa lyhyeen kyselyymme. Kiitos jo etukäteen!

Anna palautetta

Anna palautetta ympäristökasvatuksen viestinnästä!

Ota ympäristökasvatuksen vaaliteesit käyttöön!

Vaadi sinäkin kuntavaaliehdokkaaltasi toimenpiteitä, joilla varhaiskasvatuksessa, kouluissa ja oppilaitoksissa päästään rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Hyödynnä ympäristökasvatuksen toimijoiden vaaliteesit keskusteluissa ehdokkaiden kanssa.

Lue teesit

Ota ympäristökasvatuksen vaaliteesit käyttöön!

Tilaa kouluvierailu etänä

WWF:n Luonto lautasella -oppitunnit ovat nyt tilattavissa minne päin Suomea tahansa! Oppitunnilla paneudutaan ruuantuotannon ympäristövaikutuksiin ja tarjotaan nuorille konkreettisia keinoja vaikuttaa kestävämmän tulevaisuuden puolesta. 60-75min maksuttomat oppitunnit sopivat yläkouluille, ammatillisiin oppilaitoksiin ja lukioihin ja ne toteutetaan tänä syksynä Zoomin kautta.

Tilaa oppitunti

Tilaa kouluvierailu etänä

Tule opettajien täydennyskoulutukseen

WWF tarjoaa 7 op laajuisen koulutuksen, jossa saat lisää tietoa ja työkaluja ympäristökasvatukseen. Koulutus koostuu neljästä moduulista, joissa jokaisessa on oma näkökulmansa kestävän kehityksen teemojen opettamiseen.

Tule opettajien täydennyskoulutukseen

Osallistukaa luonnonsuojeluun

Tulkaa mukaan WWF:n Päivätyökeräykseen

Lukuvuonna 2020–2021 koulut ovat kanssamme pysäyttämässä luonnon monimuotoisuuden köyhtymistä. Luonto tarvitsee nyt pelastajia – ei anneta värien kadota.

Tulkaa mukaan WWF:n Päivätyökeräykseen

Osallistukaa kouluruokahaasteeseen

Ruokavalinnat ovat ympäristön kannalta tärkeimpiä arjen valintoja. Vaikuttakaa kouluruokaan ja varmistakaa, että oman koulunne ruoka tekee luonnolle hyvää.

Näin saatte muutoksen aikaan

Osallistukaa kouluruokahaasteeseen