Opettajille

WWF tarjoaa runsaasti tukea ympäristöaiheiden opetukseen. Esimerkiksi maksuttomat opetusmateriaalit sopivat eri-ikäisille oppijoille ja monien oppiaineiden opetukseen.

WWF:n oppitunti jälleen tilattavissa - uusi teema!

Koulukiertueen teemana on luontokadon pysäyttäminen. Oppilaat pääsevät tutustumaan luontokadon syihin ja ratkaisuihin kaakaontuotannon kautta. Samalla opitaan tunnistamaan oman kulutuksen jalanjälkeä ja systeemistä ajattelua. Oppitunti sopii yläkoululaisille ja keskiasteen opiskelijoille.

Tilaa kouluvierailu

WWF:n oppitunti jälleen tilattavissa - uusi teema!

WWF:n kirjavinkit luonnon monimuotoisuuden käsittelyyn

Olemme listanneet eri luokka-asteille sopivia teoksia luonnon monimuotoisuuden käsittelyyn. Ikäsuositukset ovat vain viitteellisiä, ja monista lapsille suunnatuista kirjoista löytyy kiinnostavaa luettavaa myös vanhemmille opiskelijoille.

Katso kirjalista

WWF:n kirjavinkit luonnon monimuotoisuuden käsittelyyn

WWF:n Päivätyökeräys on alkanut

Ihan pimeää, että ihminen tuhoaa monimuotoista luontoa, joka mahdollistaa kaiken elämän planeetallamme. Maapallomme tarvitsee nyt järjen valoa! WWF:n Päivätyökeräys eli taksvärkki on kouluille helppo ja tehokas tapa suojella ympäristöä. Meillä on ratkaisuja rakentaa tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa.

Koulut, tulkaa mukaan

WWF:n Päivätyökeräys on alkanut

Tempaus luonnon monimuotoisuuden puolesta

Oletteko järjestämässä lauantaikoulupäivää? WWF-Tempaus on alakoululaisille suunnattu uusi tapahtumapaketti, jonka rastiradalla opitaan luonnon monimuotoisuudesta sekä toimista sen suojelemiseksi. Samalla kerätään varoja luonnonsuojeluun, konkreettinen teko lajien auttamiseksi.

Tutustu ja ilmoita koulusi mukaan

Tempaus luonnon monimuotoisuuden puolesta