Opettajille

WWF tarjoaa runsaasti tukea ympäristöaiheiden opetukseen. Esimerkiksi maksuttomat opetusmateriaalit sopivat eri-ikäisille oppijoille ja monien oppiaineiden opetukseen.

Mobiilipelit mukaan rannalle

Nyt on oiva hetki ottaa käyttöön WWF:n maksuttomat, pelilliset mobiilioppimateriaalit! Peruskoululaisille suunnatut Vesistömysteeri ja Suuri rantaseikkailu ovat saatavilla vuoden 2022 loppuun. Lataa päivitetyt pelit Seppo-kaupasta suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Tutustu ja lataa pelit

Mobiilipelit mukaan rannalle

Koulu voi olla ympäristövaikuttaja!

Mitä alakoulu voi tehdä ekologisen kestävyyden eteen? Paljonkin! Entä miten koulu voi vaikuttaa yhteiskuntaan niin lähiyhteisössä kuin kauempanakin? Kolme Joensuun Marjalan koulun opettajaa kertoo videolla vinkkinsä.

Katso Marjalan koulun tarina

Koulu voi olla ympäristövaikuttaja!

WWF:n Päivätyökeräys on alkanut

Ihan pimeää, että ihminen tuhoaa monimuotoista luontoa, joka mahdollistaa kaiken elämän planeetallamme. Maapallomme tarvitsee nyt järjen valoa! WWF:n Päivätyökeräys eli taksvärkki on kouluille helppo ja tehokas tapa suojella ympäristöä. Meillä on ratkaisuja rakentaa tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa.

Koulut, tulkaa mukaan

WWF:n Päivätyökeräys on alkanut