Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
Pakolliset kentät

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.

Seuraa Twitterissä:

Ajankohtaista

Lähes puolet maapallon kameleonttilajeista elää ainoastaan Madagaskarilla. Niiden tulevaisuus on vakavasti uhattu metsäkadon ja laittoman lemmikkikaupan takia.
WWF Suomen hallintoneuvoston uudeksi puheenjohtajaksi on valittu kansanedustaja Eva Biaudet ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Helsingin yliopiston kansleri Kaarle Hämeri. WWF:n hallintoneuvostossa on edustettuina osaajia niin politiikan, hallinnon, tieteen, median kuin yritysmaailmankin aloilta. Uusi hallintoneuvosto kokoontuu tänään ensimmäistä kertaa.
Etsitkö lahjaa, joka tuo iloa saajalle ja hyödyttää samalla luontoa? Kaipaatko apua vastuullisen kalapöydän kattamisessa? Mietitkö, miten välttää ruokahävikki? Kokosimme takuuvarmat vinkit luonnonystävän jouluun.
Kansainvälisesti 285 yritystä on sitoutunut vähentämään päästöjään 68 hiilivoimalan verran, ilmenee tuoreesta raportista. Suomesta mukaan tarvitaan lisää yrityksiä tekemään ilmastotieteen mukaisia päästövähennyksiä.
Madridissa käydään parhaillaan ilmastoneuvotteluja YK:n kansainvälisessä ilmastokokouksessa. Keräsimme vastaukset neljään ilmastokokousta koskevaan kysymykseen.