Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
Pakolliset kentät

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.

Seuraa Twitterissä:

Ajankohtaista

WWF Suomi sijoittui jälleen parhaiden työpaikkojen joukkoon henkilöstökokemuksen tutkimustalo Great Place to Workin tekemässä listauksessa.
Saimaannorpan poikaset eli kuutit syntyvät helmi-maaliskuun taitteessa. Lumi- ja jää ovat äärimmäisen tärkeitä niiden selviytymisen kannalta. Etenkin Etelä-Saimaalla lumi- ja jäätilanne on surkea.
Saimaannorpan poikaset eli kuutit syntyvät helmi-maaliskuun taitteessa. Lumi ja jää ovat äärimmäisen tärkeitä niiden selviytymisen kannalta. Etenkin Etelä-Saimaalla lumi- ja jäätilanne on surkea.
Suurpetojen kanssa voi elää sovussa, vaikka yhteiselo ei olisikaan aina ruusuilla tanssimista. Tässä artikkelissa pääsevät ääneen muun muassa saksalainen karjatilallinen, ranskalainen juustontuottaja, slovakialainen ex-salametsästäjä ja suomalainen koiraharrastaja. Heidän viestinsä on sama: suurpetojen kanssa voi elää rinnakkain.