Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
Pakolliset kentät

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.

Seuraa Twitterissä:

Ajankohtaista

K-ryhmän ja WWF:n yhteistyö uhanalaisten taimenten hyväksi tuotti jälleen tulosta: kesän aikana vapautettiin yli 50 kilometriä virtavesiä, jotka olivat aiemmin erilaisten esteiden takia taimenten ulottumattomissa. Yhteistyö jatkuu jälleen ensi kesänä.
Metsähallituksen tänään julkaiseman arvion mukaan saimaannorppakannan koko on noin 410 yksilöä. Vuosi sitten kannan kooksi arvioitiin 380–400 yksilöä. Kannan kasvu osoittaa, että saimaannorpan suojelussa on onnistuttu. Saimaannorppa on kuitenkin edelleen erittäin uhanalainen ja tarvitsee ihmisen apua vielä pitkään.
EU:n maatalous- ja kalastusneuvosto on päättänyt Itämeren kalastuskiintiöistä vuodelle 2020. Itämeren lohen ylikalastus saa jatkua myös ensi vuonna, vaikka Euroopan yhteisen kalastuspolitiikan tavoitteena oli kaiken ylikalastuksen lopettaminen Itämerellä vuoteen 2020 mennessä.