Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Tutustu ajankohtaisiin uutisiimme täällä. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

Ota yhteyttä viestintäpäällikköömme

Viestintäpäällikkö (sijainen)
Silja Honkavuori

Muut yhteystiedot medialle

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Ajankohtaista

WWF edistää vammaisten ihmisten osallistumista luonnonsuojeluun alueilla, joilla nämä ovat erityisen riippuvaisia ympäristöstään. Suojelutyö on kestävää vain silloin, kun se tavoittaa yhteisön jokaisen jäsenen.

WWF Suomen suojelujohtajana on aloittanut Elina Erkkilä. Erkkilä seuraa työssä WWF Suomen pääsihteeriksi siirtynyttä Jari Luukkosta.

Syvänmeren kaivostoiminta uhkaa valtamerten pohjien ainutlaatuisia ja tutkimattomia ekosysteemejä. Heinäkuussa maailman valtioilla on mahdollisuus jarruttaa kovaa vauhtia etenevää kaivostoimintaa, kun kansainvälinen merenpohjavirasto kokoustaa Jamaican Kingstonissa. Suomen on käytettävä ääntään ja seistävä historian oikealla puolella, muistuttaa WWF:n meriasiantuntija Vanessa Ryan.

WWF:n ja Bain & Companyn selvitys analysoi ensimmäistä kertaa suomalaista luonnonvarojen kulutusta viidessä eri kategoriassa sekä tarjoaa ratkaisuja ylikulutuksen lopettamiseksi. Selvityksen mukaan Suomi ylittää kestävyyden rajat kaikilla tarkastelluilla mittareilla.

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.