Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
Pakolliset kentät

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.

Seuraa Twitterissä:

Ajankohtaista

Livekuvaa lähetetään naalien pesäkumpareelta Ruotsista. Ruotsin ja Norjan tunturialueilla naalikannat ovat kasvaneet, ja tavoitteena on palauttaa naali myös Suomen luontoon.

WWF Suomen hallintoneuvostoon ja hallitukseen on kumpaankin valittu kaksi uutta jäsentä. Syken pääjohtaja Lea Kauppi ja professori Toni Laaksonen aloittavat hallituksessa uuden toimintavuoden alkaessa heinäkuun alussa. Hallintoneuvostoon nimitettiin uutena jäsenenä tutkimusprofessori Liisa Tyrväinen ja WWF Nuorten edustajana opiskelija Salla-Mari Kivijärvi.

Miljöorganisationen WWF påbörjar i början av juli ett nytt fältprojekt vars mål är att minska näringsbelastningen och övergödningen i insjöar. Skyddsarbetet gällande insjöarna innebär även skydd av Östersjön, eftersom mest av kustvattnens belastning har sitt ursprung i vattendrag med utlopp i havet.  Projektet ska pågå i två och ett halvt år och koncentrerar sig på avrinningsområdena av Ingarskila å, Sjundeå å och Ingå å i västra Nyland. Mark- och skogsägare som är intresserade av att delta sökes.