Medialle

Tarjoamme toimittajille monipuolista materiaalia. Haastatteluja ja taustatietoja varten käytössäsi ovat asiantuntijamme sekä koko kansainvälinen WWF-verkosto. Meiltä saat käyttöösi myös monipuolista kuvamateriaalia.

WWF Suomen viestintä

WWF Suomen viestintä

Liity ympäristötoimittajat -listalle

• Voit tilata tuoreet tiedotteet sähköpostiisi WWF:n ympäristötoimittajat -listan kautta. Liity listalle jättämällä sähköpostiosoitteesi alla. Huom: käytämme e-pressin jakelua.
  • Tutustu tietosuojaselosteeseen.
Pakolliset kentät

WWF Suomi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa.

WWF Suomen virallinen nimi on Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr. Virallista nimeä käytetään sopimuksissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

Muuten käytetään nimeä WWF Suomi.

Jos tarkoitetaan koko kansainvälistä verkostoa, käytetään nimiä WWF, WWF (Maailman luonnonsäätiö) sekä WWF eli Maailman luonnonsäätiö.

Seuraa Twitterissä:

Ajankohtaista

Energiatehokas, älykäs, pitkäikäinen, sopeutuva, viihtyisä. Muun muassa näin haastattelemamme asiantuntijat kuvailevat ilmastokestävää rakennuskantaa. Entä miten sellainen saavutetaan, ja miltä kiinteistönomistus näyttää vuosikymmenen lopussa? Kysymyksiin vastaavat Hiilineutraali Helsinki 2035 -toimenpideohjelman projektijohtaja Kaisa-Reeta Koskinen, KIRAHubin toimitusjohtaja Teemu Lehtinen ja nollaE:n johtaja Markus Steinby ja toimitusjohtaja Nikolas Salomaa.

Tutkimustiedon viesti on selvä: voimme vielä hillitä ilmastonmuutosta ja luonnon köyhtymistä, mutta toimiin on tartuttava nyt. Tänä vuonna ihmiskunnalla on edessään monta mahdollisuutta kääntää tilanne.

Maa- ja metsätalousministeriön asettaman saimaannorppatyöryhmän tuoreessa raportissa on keskeisiä puutteita, joiden takia kannan kasvu ei ole turvattu riittävästi. WWF, Suomen luonnonsuojeluliitto (SLL), Saimaan Norppaklubi ja Itä-Suomen yliopiston saimaannorppatutkimus jättivät raportista eriävän mielipiteen esittäen muun muassa verkkokalastuskiellon jatkamista heinäkuun loppuun sekä muikkuverkkojen kieltoa verkkokalastuskiellon aikana.