Yritysyhteistyön joulukampanja header

sademetsä-lahjoitus
Minimani Yhtiöt Oy
saimaannorppa-lahjoitus

Monimuotoinen luonto on arvokas lahja meille jokaiselle. Tänä jouluna yrityksesi voi antaa takaisin luonnolle tukemalla WWF:n suojelutyötä lahjoituksella. Valitse useista kotimaisista ja kansainvälisistä lahjoituskohteistamme yrityksellesi sopivin. Lahjoittamalla saat yrityksesi käyttöön viestintämateriaaleja, joilla kiität työyhteisöä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita kuluneesta vuodesta.

Klikkaamalla alla olevia lahjoituskohteita näet lisätietoja niiden suojelusta.

Käynnissä on ennennäkemätön ihmisen aiheuttama lajien sukupuuttoaalto. Suojelet kanssamme monimuotoista luontoa kaikkialla maailmassa.
Yhdessä voimme vielä pelastaa rakkaan, mutta sairaan meremme. Meillä on ratkaisuja herkän meriluonnon pelastamiseksi.
Hillitset kanssamme maapalloa koettelevaa ilmastokriisiä. Vaikutamme poliittiseen päätöksentekoon, yritystoimintaan ja kuluttajavalintoihin.
Olet eturivissä suojelemassa maailman harvinaisinta hyljettä. Meillä on ratkaisuja pelastaa erittäin uhanalainen norppa sukupuutolta.
Ilmastokriisi uhkaa jääkarhujen tulevaisuutta. Tuet kenttä- ja tutkimustyötämme ja suojelualueiden perustamista arktisella alueella.
Sademetsät ovat elintärkeitä koko maapallolle. Olet kanssamme pysäyttämässä metsäkatoa ja suojelemassa uhanalaisia lajeja.
Metsät tarjoavat elinympäristön yli puolelle Suomen lajeista. Lahjoittamalla suojelet metsiemme monimuotoisuutta.
Viimeisen sadan vuoden aikana olemme menettäneet lähes 97 prosenttia maailman villeistä tiikereistä. Turvaat kanssamme uhanalaisen lajin tulevaisuutta.
Ilmastonmuutos ja salametsästys uhkaavat lumileopardia. Suojelemme uhanalaista kissapetoa ja sen elinalueita Himalajalla ja Keski-Aasiassa.

Yrityksesi tuki mahdollistaa suojelutyömme

Maapallon luonto köyhtyy hälyttävällä vauhdilla. Lajien kiihtyvä katoaminen ei uhkaa pelkästään luontoa itseään, vaan se vaarantaa myös meidän ihmisten terveyden, ruuantuotannon ja talouden. WWF:n tavoitteena on pysäyttää luontokato ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Yrityksenä voit olla osana tätä muutosta. Tukemalla työtämme yrityksesi on mukana ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristökriisejä yhdessä kanssamme. Yrityslahjoitusten avulla suojelemme uhanalaisia lajeja ja niiden elinympäristöjä Suomessa ja maailmalla.

Varoista noin 80 % käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan. WWF ei ole liiketoiminnasta arvonlisäverovelvollinen, alv 0 %. Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

KERRO JOULULAHJOITUKSESTA HENKILÖSTÖLLE, ASIAKKAILLE JA SIDOSRYHMILLE

Kiitä työyhteisöäasiakkaita ja yhteistyökumppaneita kuluneesta vuodesta joulutervehdyksillä. Kun tuet WWF:n luonnonsuojelutyötä vähintään 500 euron lahjoituksella saat käyttöösi sähköisen joulukortin. 3000 euron joululahjoituksella saat kortin lisäksi käyttöösi jouluisen videon. Videon kieleksi voit valita joko suomen, ruotsin tai englannin. Molempiin joulutervehdyksiin tulee näkyviin yrityksesi tai organisaatiosi logo.

Yritysjoulukortit-kokooma matalampi

Lahjoittamalla vähintään 500 euroa saat käyttöösi sähköisen joulukortin yrityksesi tai organisaatiosi logolla. Korteissa on joulutervehdys kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Tiesitkö, että...

Antamalla aineettoman yrityslahjan vähennät ylikulutusta, joka on yksi suurimmista ilmastonmuutoksen etenemisen ja luonnon köyhtymisen syistä.

Videolla ja sähköisellä joulukortilla voit kertoa joululahjoituksesta esimerkiksi sisäisissä viestintäkanavissa, verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja sosiaalisessa mediassa. Kaikkien lahjoittajien logot ja lahjoitussummat sekä -kohteet tulevat myös näkyviin tämän verkkosivun logokaruselliin. Lisäksi joulun jälkeen viestimme WWF:n kanavissa kampanjaan osallistuneiden yritysten tuesta.

Lahjoitus luonnolle on hieno vaihtoehto perinteisille firman liikelahjoille tai työntekijöiden lahjoille myös jouluna. Kortti ja video kertovat yrityksen arvoista ja yritysvastuusta niin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin työyhteisöllekin.

Maksutapoina ovat verkkolasku, korttimaksu ja verkkopankki. Lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi voit ladata joulukortin kiitos-sivulta välittömästi käyttöösi. Halutessasi pystyt myös lataamaan sähköisen kortin myöhemmin sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta. Mikäli haluat ladata joululahjoituksen yhteydessä myös tavallisen lahjoituskohteesta kertovan kortin, otathan meihin yhteyttä.

Mikäli yrityksesi tekee vähintään 3000 euron joululahjoituksen, otamme sinuun yhteyttä videon toimittamiseksi. Saat logollanne täydennetyn videon noin 3 arkipäivän kuluessa lahjoittamisesta.

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo