Yritysten kertalahjoitus

Tue yrityksen kertalahjoituksella WWF:n luonnonsuojelutyötä! Pienelläkin lahjoituksella on merkitystä, kun yhdistämme voimamme. Lahjoittamalla vähintään 500 euroa saat yrityksesi käyttöön lahjoituskohteesta kertovan sähköisen kortin. Näin kerrot helposti lahjoituksesta työyhteisölle, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille.

Klikkaamalla alla olevia lahjoituskohteita näet lisätietoja niiden suojelusta.

Käynnissä on ennennäkemätön ihmisen aiheuttama lajien sukupuuttoaalto. Suojelet kanssamme monimuotoista luontoa kaikkialla maailmassa.
Yhdessä voimme vielä pelastaa rakkaan, mutta sairaan meremme. Meillä on ratkaisuja herkän meriluonnon pelastamiseksi.
Hillitset kanssamme maapalloa koettelevaa ilmastokriisiä. Vaikutamme poliittiseen päätöksentekoon, yritystoimintaan ja kuluttajavalintoihin.
Olet eturivissä suojelemassa maailman harvinaisinta hyljettä. Meillä on ratkaisuja pelastaa erittäin uhanalainen norppa sukupuutolta.
Ilmastokriisi uhkaa jääkarhujen tulevaisuutta. Tuet kenttä- ja tutkimustyötämme ja suojelualueiden perustamista arktisella alueella.
Sademetsät ovat elintärkeitä koko maapallolle. Olet kanssamme pysäyttämässä metsäkatoa ja suojelemassa uhanalaisia lajeja.
Metsät tarjoavat elinympäristön yli puolelle Suomen lajeista. Lahjoittamalla suojelet metsiemme monimuotoisuutta.
Viimeisen sadan vuoden aikana olemme menettäneet lähes 97 prosenttia maailman villeistä tiikereistä. Turvaat kanssamme uhanalaisen lajin tulevaisuutta.
Ilmastonmuutos ja salametsästys uhkaavat lumileopardia. Suojelemme uhanalaista kissapetoa ja sen elinalueita Himalajalla ja Keski-Aasiassa.

Yrityksesi tuki merkitsee

Maapallon luonto köyhtyy hälyttävällä vauhdilla. Ihmisten kestämätön toiminta on ajanut monet lajit todelliseen ahdinkoon. Lajien kiihtyvä katoaminen ei uhkaa pelkästään luontoa itseään, vaan se vaarantaa myös ihmisten terveyden, ruuantuotannon ja talouden.

WWF:n tavoitteena on pysäyttää luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Yrityksenä voit olla osana tätä muutosta. Tukemalla työtämme yrityksesi on mukana ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristökriisejä yhdessä kanssamme. Yrityslahjoitusten avulla suojelemme uhanalaista lajeja ja niiden elinympäristöjä Suomessa ja maailmalla.

Varoista noin 80 % käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan. WWF ei ole liiketoiminnasta arvonlisäverovelvollinen, alv 0 %. Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

Kerro lahjoituksesta henkilöstölle, asiakkaille ja sidosryhmille

Kun tuet WWF:n luonnonsuojelutyötä vähintään 500 euron lahjoituksella, saat käyttöösi lahjoituskohteesta kertovan sähköisen kortin yrityksesi tai organisaatiosi nimellä.

Sähköisellä kortilla kerrot lahjoituksesta esimerkiksi sisäisissä viestintäkanavissa, verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja sosiaalisessa mediassa.

Lahjoitus luonnolle on myös hieno vaihtoehto perinteisille firman liikelahjoille tai työntekijöiden lahjoille. Se kertoo arvoista ja yritysvastuusta niin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin työyhteisöllekin. Antamalla aineettoman yrityslahjan ja sähköisen kortin vähennät ylikulutusta, joka on yksi suurimmista ilmastonmuutoksen etenemisen ja luonnon köyhtymisen syistä.

Maksutapoina ovat verkkolasku, korttimaksu ja verkkopankki. Lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi voit ladata kiitos-sivulta välittömästi käyttöösi. Halutessasi pystyt myös lataamaan sähköisen kortin myöhemmin sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta.

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo