Yritysten joululahjoitus luonnolle

TottiWatti
Brainflight Oy
ilmasto-joululahjoitus

Lahjoittamalla WWF:n työlle yrityksenne on mukana auttamassa korvaamatonta luontoa yhdessä kanssamme. Valitse useista kotimaisista tai kansainvälisistä joululahjoituskohteista yrityksellenne sopivin. Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme käyttöönne vetoavan viestintämateriaalin, joilla ilahdutat joulun aikaan sekä työyhteisöä että asiakkaita.

Klikkaamalla alla olevia lahjoituskohteita näet lisätietoja niiden suojelusta. Valitse kohde ja lahjoita nyt!

Käynnissä on ennennäkemätön ihmisen aiheuttama lajien sukupuuttoaalto. Suojelette kanssamme monimuotoista luontoa kaikkialla maailmassa.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_itämeri
Yhdessä voimme vielä pelastaa rakkaan, mutta sairaan meremme. Meillä on ratkaisuja herkän meriluonnon pelastamiseksi.
Hillitsette kanssamme maapalloa koettelevaa ilmastokriisiä. Vaikutamme poliittiseen päätöksentekoon, yritystoimintaan ja kuluttajavalintoihin.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_Snorppa
Olette eturivissä suojelemassa maailman harvinaisinta hyljettä. Meillä on ratkaisuja pelastaa erittäin uhanalainen norppa sukupuutolta.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_Arktinen
Ilmastokriisi uhkaa Arktisen tulevaisuutta. Tuette kenttä- ja tutkimustyötämme ja suojelualueiden perustamista Arktisella alueella.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_sademetsä
Sademetsät ovat elintärkeitä koko maapallolle. Olette kanssamme pysäyttämässä metsäkatoa ja suojelemassa uhanalaisia lajeja.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_metsä
Metsät tarjoavat elinympäristön yli puolelle Suomen lajeista. Lahjoittamalla suojelette metsiemme monimuotoisuutta.
2022_YY-Joulu_Ländärin_valikkokuvat_Tiikeri
Viimeisen sadan vuoden aikana olemme menettäneet lähes 97 prosenttia maailman villeistä tiikereistä. Turvaatte kanssamme uhanalaisen lajin tulevaisuutta.
2022_Joulu_Ländärin_valikkokuvat_Lumppari
Ilmastonmuutos ja salametsästys uhkaavat lumileopardia. Suojelemme uhanalaista kissapetoa ja sen elinalueita Himalajalla ja Keski-Aasiassa.

Rakennetaan yhdessä tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa

WWF Suomi on tehnyt jo 50 vuotta töitä luonnon puolesta. Merkittävimmät saavutuksemme ovat mahdollisia tukijoidemme ansiosta. Työtämme kuitenkin tarvitaan yhä, sillä maapallon luonto köyhtyy hälyttävällä vauhdilla.

Suomessa yli 2600 lajia on uhattuna ja maailmassa yli miljoona eläin- ja kasvilajia on vaarassa kadota. Luontokato on myös uhka jokaisen yrityksen tulevaisuudelle, sillä taloutemme on riippuvainen monimuotoisesta luonnosta.

WWF:n tavoitteena on pysäyttää luontokato ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Yrityksenne voi olla osana tätä muutosta. Tekemällä joululahjoituksen yrityksenne on mukana ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristökriisejä yhdessä kanssamme. Yrityslahjoitusten avulla suojelemme lähiluontoa Suomessa sekä uhanalaisia lajeja ja niiden elinympäristöjä maailmalla.

WWF on varttunut pienestä, uhanalaisten lajien suojeluun keskittyneestä järjestöstä maailman vaikuttavimmaksi ympäristöjärjestöksi. Suomessa WWF on toiminut vuodesta 1972. WWF:llä on toimintaa yli sadassa maassa ja omat toimistot yli 50 maassa.

Varoista noin 80 % käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan. WWF ei ole saamastaan taloudellisesta tuesta arvonlisäverovelvollinen, alv 0 %. Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

Sähköisellä kortilla viestitte joululahjoituksesta henkilöstölle, asiakkaille ja sidosryhmille

Lahjoittamalla vähintään 500 euroa saatte käyttöönne lahjoituskohteesta kertovan sähköisen joulukortin yrityksenne tai organisaationne nimellä tai logolla. Korteissa on jouluntoivotus kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

WWF:n yrityksille ja organisaatioille suunnatulla sähköisellä joulukortilla kiitätte asiakkaitanne, yhteistyökumppaneitanne sekä työyhteisöä kuluneesta vuodesta. Samalla kerrotte helposti tärkeästä joululahjoituksesta luonnon hyväksi. Viestintämateriaalia voi hyödyntää sisäisissä viestintäkanavissa, kuten sähköpostissa, sekä ulkoisesti verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja sosiaalisessa mediassa.

Lahjoitus luonnolle on hieno vaihtoehto liikelahjoille tai henkilökunnan joululahjoille. Se kertoo arvoista ja yritysvastuusta niin sidosryhmille kuin henkilöstöllekin. Antamalla aineettoman yrityslahjan ja sähköisen kortin vähennätte ylikulutusta, joka on yksi suurimmista ilmastonmuutoksen etenemisen ja luonnon köyhtymisen syistä.

Maksutapoina ovat verkkolasku, korttimaksu ja verkkopankki. Lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi voit ladata sähköisen kortin kiitos-sivulta välittömästi käyttöösi. Kortin valkoiselle alueelle tulee näkyviin yrityksenne nimi tai logo. Halutessasi pystyt lataamaan kortin myöhemmin sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta. Myös logon voi ladata korttiin jälkikäteen kiitos-sivun kautta. Kaikkien lahjoittajien nimet tai logot ja lahjoitussummat tulevat näkyviin tämän verkkosivun logokaruselliin, joten saatte hienoa näkyvyyttä joululahjoituksellenne. Lisäksi kampanjan jälkeen WWF viestii lahjoituksen tehneistä yrityksistä ja organisaatioista WWF:n kanavissa.

Valitse kohde ja lahjoita nyt

Johtaja
Kati Malmelin

Tutustu WWF:n monipuolisiin yhteistyömahdollisuuksiin

Yhdessä yritysten kanssa rakennamme tulevaisuuden, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa. Yritykset voivat tukea WWF:n luonnonsuojelutyötä lahjoituksella tai toteuttaa konkreettisesti vastuullisuustavoitteitaan kumppaninamme.

Katso kaikki yritysten yhteistyötavat

Tutustu WWF:n monipuolisiin yhteistyömahdollisuuksiin