Kansainvälisen kehityksen asiantuntija

Kansainvälisen kehityksen asiantuntijana pääset osaksi WWF:n osaavaa, innovatiivista ja mukavaa yhteisöä. Työskentelet yhdessä kymmenien eri alojen asiantuntijoiden kanssa maailman vakavimpien ympäristöongelmien selättämiseksi.

Haemme WWF Suomen kansainvälisen kehityksen tiimiin asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Kansainvälisen kehityksen asiantuntijana pääset osaksi WWF:n osaavaa, innovatiivista ja mukavaa yhteisöä. Tule edistämään luonnon monimuotoisuuden suojelua ja kestävän kehityksen toimeenpanoa mm. auttamalla kumppaneitamme kestävien liiketoimintamallien kehittämisessä. Työskentelet yhdessä kymmenien eri alojen asiantuntijoiden kanssa maailman vakavimpien ympäristöongelmien selättämiseksi.

WWF Suomi tukee kansainvälisen WWF verkoston kumppanimaita kunnianhimoisten suojelutavoitteiden saavuttamisessa. Tämä konkreettinen tuki ja rahoitus keskittyy verkostomme kehitysmaissa sijaitseviin toimistoihin. Koordinoimme tukemme muiden WWF verkoston toimijoiden kanssa ja teemme heidän kanssaan tiivistä yhteistyötä.

Haemme kansainvälisen kehityksen asiantuntijaa, jolla on vahva ymmärrys ympäristön ja luonnon monimuotoisuuden suojelun, kestävän kehityksen ja liiketoiminnan välisistä yhteyksistä kehitysmaissa. Kyseessä on 2,5 vuotta kestävä sijaisuus. Asiantuntija työskentelee WWF Suomen kansainvälisessä tiimissä ja toimii läheisessä yhteistyössä WWF verkoston asiantuntijoiden ja kumppanitoimistojen kanssa.

Hakijalta toivotaan osaamista kehitysmaiden yhteisöpohjaisen liiketoiminnan ja pientuottajien tukemisesta, elinkeinojen kehittämisestä ja yksityissektorin yhteistyöstä. Lisäksi toivomme kokemusta hankkeiden seurannasta ja raportoinnista sekä hankerahoituksen hakemisesta

Odotamme sinulta ennen kaikkea avointa, reipasta, ratkaisukeskeistä ja yhteistyökykyistä asennetta. Tehtävä edellyttää korkeakoulututkintoa, vahvaa työkokemusta ja vuorovaikutusvalmiutta, esiintymistaitoa sekä valmiutta matkustaa kehitysmaissa. Tehtävä vaatii suomen kielen taitoa ja erinomaista englannin kielen taitoa.

Tulet tekemään töitä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lähetä hakemuksesi ja cv palkkatoiveineen hakulinkin kautta 30.11.2020 mennessä. Tehtävästä saa puhelimitse lisätietoa varmimmin 18.11. klo 14–16 tai 19.11. klo 12–14 kansainvälisen ohjelman päälliköltä Anne Tarvaiselta, 0407568326.