WWF:n Päivätyökeräys eli taksvärkki

Puhkaistaan pimeys – maapallomme tarvitsee järjen valoa!

Elämämme perustuu monimuotoiselle luonnolle. Se antaa puhdasta vettä, ilmaa, ravintoa ja kodin miljoonille lajeille, myös meille ihmisille. Siksi on ihan pimeää, että ihminen käyttää luonnonvaroja nopeammin kuin ne uusiutuvat ja toiminnallaan tuhoaa metsiä, saastuttaa vesiä, ajaa lajeja sukupuuttoon ja kiihdyttää ilmastonmuutosta.

Pienikin valonsäde pystyy puhkaisemaan pimeyden. Mitä useampi valonsäde, sitä paremmin näemme koko kuvan. Meillä on ratkaisuja rakentaa tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa. Siihen pystymme vain yhdessä. Koulut, tulkaa mukaan WWF:n Päivätyökeräykseen eli taksvärkkiin.

Annetaan planeettamme loistaa

Maapallolla on uskomattoman monimuotoista elämää aina sademetsistä napajäätiköille. Ihmisten, eläinten ja kasvien tulevaisuus on riippuvainen näiden ekosysteemien selviytymisestä.

Tee päivän hyvä työ – valitse WWF:n Päivätyökeräys!

Näin se sujuu

1. Ilmoita koulusi mukaan
  2. Saat sähköpostilla vahvistuksen ilmoittautumisesta
  3. Lähetämme tarvittavat materiaalit lähempänä keräyspäivää
  4. Koulun / työnantajan tilitys WWF:lle (Suositus 15 euroa per oppilas)
  5. Saat tiedon kerätystä summasta

Tuellanne suojelutyö on mahdollista

Maailmanlaajuinen WWF-verkostomme työskentelee kaikilla mantereilla ja merialueilla pysäyttääkseen luonnon monimuotoisuuden köyhtymisen ja luonnonvarojen kestämättömän käytön.

Lisätietoja

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi tilityslomakkeet koululle ja työnantajalle, myös ruotsiksi. Osallistumisen jälkeen lähetämme koulullenne kiitokseksi WWF-diplomin sekä WWF-lehden vuosikerran. Voitte olla yhteydessä kaikissa keräykseen liittyvissä kysymyksissä:
Pilvi Pulma puh. 050 591 3945, sähköposti: [email protected]

PS. Alla insamlingsmaterial är också tillgängliga på svenska. Efter att ni deltagit i insamlingen skickar vi som tack ett WWF-diplom samt en årgång av WWF-tidningen till er skola.

Gör dagens goda gärning – välj WWF:s Dagsverksinsamling!

Delta i WWF:s dagsverksinsamling, så är ni en del av de nästa framgångarna inom naturskyddet. Insamlingmaterialet finns på svenska och här kan du ladda ner en svenskspråkig pdf-presentation av årets kampanj.

Gör dagens goda gärning – välj WWF:s Dagsverksinsamling!