Yhteystiedot

WWF:ssä työskentelee monen alan ammattilaisia. Täältä löydät henkilökunnan ja työryhmien yhteystiedot sekä voit lähettää WWF:lle palautetta.

WWF:n henkilökunta tekee päivittäin työtä sen hyväksi, että lapsille jäisi perinnöksi elinkelpoinen planeetta. WWF Suomi valittiin vuoden 2012 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista.Täältä löydät henkilökuntamme yhteystiedot.

WWF:llä on monia työryhmiä, joissa vapaaehtoiset asiantuntijat työskentelevät yhdessä WWF:n henkilökunnan kanssa. Osa työryhmistä toimii nykyään valtionhallinnon alaisuudessa.

Haluatko kysyä ympäristöasioista ja WWF:n toiminnasta tai lähettää meille palautetta esimerkiksi verkkosivuistamme?

WWF:n hallintoneuvosto kokoontuu kaksi kertaa tilikauden aikana ja sen tehtävänä on vahvistaa pääsihteerin esittämä toimintasuunnitelma, budjetti ja tilinpäätös sekä nimittää hallituksen jäsenet. WWF:n hallitus kokoontuu noin kuusi kertaa tilikauden aikana ja sen tehtävänä on hyväksyä pääsihteerin esittämä toimintasuunnitelma, budjetti ja tilinpäätös sekä valvoa niiden toimeenpanoa.

Yhteystiedot

• WWF Suomi