WWF:n Päivätyökeräys eli taksvärkki

Panda ei ole mustavalkoinen sattumalta. Luonnossa jokaisella värillä on tärkeä merkitys. Kasvit ja eläimet tarvitsevat niitä lisääntymiseen, suojautumiseen, ravinnon etsimiseen ja yhteydenpitoon. Samoin jokaisella lajilla on oma tärkeä tehtävänsä luonnon tasapainon kannalta. Ihmisen mustavalkoinen ajattelu köyhdyttää luonnon monimuotoisuutta massiivisesti. Metsien tuhoaminen, ilman saastuttaminen ja vesien roskaaminen on ajanut monet lajit todelliseen ahdinkoon. Luonto tarvitsee nyt pelastajia – ei anneta värien kadota. Koulut, tulkaa mukaan WWF:n Päivätyökeräykseen eli taksvärkkiin lukuvuonna 2020–2021.

Annetaan luonnolle suojaväri

Osallistutte kanssamme tärkeään ja kiireelliseen toimintaan luonnon monimuotoisuuden säilyttämiseksi. Tuellanne pitkäjänteinen suojelutyömme on mahdollista.

Tee päivän hyvä työ – valitse WWF:n Päivätyökeräys!

Näin se sujuu

1. Ilmoita koulusi mukaan
  2. Saat sähköpostilla vahvistuksen ilmoittautumisesta
  3. Lähetämme tarvittavat materiaalit lähempänä keräyspäivää
  4. Koulun / työnantajan tilitys WWF:lle (Suositus 15 euroa per oppilas)
  5. Saat tiedon kerätystä summasta
Pakolliset kentät

Kysy Pilviltä

Ilmoittautumisen jälkeen lähetän sähköpostiisi tilityslomakkeet koululle ja työnantajalle. Lomakkeet on saatavissa myös ruotsiksi. Keräykseen osallistumisen jälkeen lähetämme koulullenne kiitokseksi WWF-diplomin sekä WWF-lehden vuosikerran.

Alla insamlingsmaterial är också tillgängliga på svenska. Efter att ni deltagit i insamlingen skickar vi som tack ett WWF-diplom samt en årgång av WWF-tidningen till er skola.

Autan mielelläni kaikissa keräykseen liittyvissä kysymyksissä. Tervetuloa mukaan!
Pilvi Pulma puh. 050 591 3945, sähköposti: [email protected]