Song Networks ja Suomen WWF yhteistyöhön

Song Networks Oy ja Suomen WWF ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka ansiosta Song luovuttaa Pelasta Panda -994-ulkomaanpuhelujen liikevaihdostaan 5 % WWF:lle pandan suojeluun.

“Song Networks antaa Pelasta panda -kampanjalla asiakkailleen hienon mahdollisuuden osallistua yhden maailman uhanalaisimman lajin suojeluun yhdessä WWF:n kanssa. WWF:n työ pandojen elinalueiden suojelemiseksi ja salametsästyksen torjumiseksi on jo tuottanut tulosta, mutta isopandan sukupuuton uhka ei silti ole vielä väistynyt. Song Networksin ja sen asiakkaiden tuki isopandan suojeluun tulee siis akuuttiin tarpeeseen”, sanoo Suomen WWF:n viestintäpäällikkö Päivi Rosqvist.

”Uhanalaisen pandan tukeminen ja yhteistyö WWF:n kanssa sopivat hyvin Songin arvoihin”, sanoo Titta Ahola, Song Networks Oy:n kotiasiakasliiketoiminnan tuotepäällikkö: ”Ulkomaanpuheluiden avulla tukeminen on kotiasiakkaille helppo tapa olla mukana kampanjassa. Puhelun hintoihin tällä ei ole vaikutusta, vaan ne ovat samat kuin tähänkin asti.”

Pelasta panda -sopimuksen voi solmia 994-internetsivuilla. Kun kotiasiakas on tehnyt Pelasta panda -puhelusopimuksen ja näppäilee sen lisäksi 994-tunnuksen jokaisen ulkomaanpuhelunsa eteen, hän voi lahjoittaa jokaisesta soittamastaan puhelusta 5% pandan suojeluun. Song Networks maksaa lyhentämättömänä 5% näiden ulkomaanpuheluiden liikevaihdosta Suomen WWF:lle.

Lue lisää isopandasta ja sen suojelusta.

Lisätietoja:

Song Networks, tuotepäällikkö Titta Ahola, gsm 050 994 2614