WWF:n Pandapalkinto jälleen haettavana

WWF Suomi julistaa haettavaksi vuoden 2005 Pandapalkinnon, jolla halutaan edistää ja palkita aktiivisia luonnon- ja ympäristönsuojeluhankkeita. Palkintoja voidaan antaa yksi tai useampia, ja yhteissummaltaan ne ovat 20 000 euroa. Hakijana voi olla yksi tai useampi henkilö, yritys tai yhteisö.

Pandapalkinto jaetaan joka vuosi WWF:n erillisestä Pandapalkinto-rahastosta. Palkinnolla pyritään edistämään ja palkitsemaan luonnon- ja ympäristönsuojelun hyväksi tehtyjä tekoja, aloitteita ja tutkimushankkeita sekä kestävän elämäntavan edistämistä. Pandapalkinnon voi saada suunniteltu tai käynnissä oleva hanke.

“WWF:n Pandapalkinto on jo muodostunut jokavuotiseksi perinteeksi. Palkinnolla haluamme rohkaista suunnittelemaan ja toteuttamaan joko paikallisesti, valtakunnallisesti tai kansainvälisesti merkittäviä hankkeita luonnon- ja ympäristönsuojelun edistämiseksi”, sanoo pääsihteeri Timo Tanninen WWF Suomesta.

Pandapalkinto jaettiin ensimmäisen kerran vuonna 1999. Viime vuonna palkinto annettiin ENO-Environment Online -verkkokoululle.

Pandapalkinnon hakuaika päättyy 17.10.2005. Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan osoitteeseen WWF, pääsihteeri Timo Tanninen, Lintulahdenkatu 10, 00500 Helsinki.

Lisätietoja:

WWF, pääsihteeri Timo Tanninen, sähköposti etunimi.sukunimi@wwf.fi, puh. (09) 7740 1052