© Juha Taskinen / WWF
Päivitetty

Vuoden 2019 Norppa-arpajaiset

Nyt hienoja voittoja yli 84 000! Päävoittona hybridiauto, Toyota Yaris (arvo 21 900 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

Norppa voittaa jokaisella arvalla ja sinäkin keskimäärin joka viidennellä! WWF:n suositut Norppa-arpajaiset järjestetään vuosittain, tänä vuonna arpojen myyntiaika on 18.3.–17.9.2019.
Huom! Jos et vielä saa meiltä WWF:n Norppa-arpoja kotiisi, ilmoittaudu tästä postituslistalle:

Ilmoittaudun arpojen postituslistalle

Arpajaisten tuotolla suojellaan Suomen luontoa: saimaannorppaa, itämerennorppaa ja muita Suomen uhanalaisia lajeja sekä Itämerta, suomalaisia sisävesiä, perinneympäristöjä ja metsiä. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Toyota