© Juha Taskinen / WWF
Päivitetty

Norppa-arpajaiset 2016

WWF:n suositut Norppa-arpajaiset järjestetään vuosittain. Myyntiaika 16.3.–15.9.2016. Moni saa arvat postitse suoraan kotiin, mutta arpajaisiin voi osallistua myös netissä – pelaamalla nettiarpoja tai tilaamalla lisää paperiarpoja. Upeita palkintoja on peräti yli 80 000! Keskimäärin joka viides arpa voittaa.

Kiitos kaikille 2016 Norppa-arpajaisiin osallistuneille!
Malta vielä hetki… Vuoden 2017 juhla-arvat tulevat myyntiin 16. maaliskuuta ja juhlavuoden kunniaksi kaikkien arvat maksaneiden kesken arvotaan lisäksi 2000 euron arvoinen matkalahjakortti!

Ilmoittaudun arpojen postituslistalle

Maksa kotiin postitetut arvat ja katso heti, onko sinun arpanipussasi 22 800 euron arvoinen päävoitto! Päävoittajana voit valita joko vähäpäästöisen Toyota Yaris -hybridiauton tai lahjakortin K-rautaan! Voittoluetteloon voit tutustua osoitteessa www.onlinearpa.net/wwf

WWF

Norppa voittaa jokaisella arvalla!

Arpajaisilla autetaan erittäin uhanalaista saimaannorppaa, jota WWF on suojellut jo lähes 40 vuotta. Norpan lisäksi arpajaisten tuottoa käytetään myös muun suomalaisen luonnon hyväksi: merikotkan, Itämeren, perinneympäristöjen ja metsäluonnon suojeluun. Arpajaiset ovat WWF:lle tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Liity voittajiin!

Jokaisessa Norppa-arpajaisten arpanipussa on viisi arpaa ja keskimäärin yksi palkinto. WWF ja Tavara-arpa ry järjestävät Norppa-arpajaiset nyt 20. kerran. Palkintoja on jaettu tänä aikana reilusti yli 300 000 kpl. Pyrimme aina valitsemaan mahdollisimman ympäristöystävällisiä ja voittajilleen hyödyllisiä palkintoja. Valikoimassa on paljon aineettomia palkintoja ja lahjakortteja.

Norppa-arpajaisissa myydään perinteisiä käärittyjä paperiarpoja viiden arvan nipuissa (nippu 30 €) sekä yksittäisiä nettiarpoja hintaan 6 €/kpl. Molempia voi ostaa osoitteessa www.onlinearpa.net/wwf

Arpajaiset järjestetään Poliisihallituksen luvalla nro POL-2015-14334 (18.11.2015), joka on voimassa 16.3.–15.9.2016 koko maassa Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Arpajaisten käytännön toimeenpanon hoitaa WWF:n toimeksiannosta Tavara-arpa ry.

Voittojen lunastus

Voitot on lunastettava 14.11.2016 mennessä. Tavara-arpa ry postittaa voitot ilmoitettuun osoitteeseen.

WWF:n Norppa-arpojen postituslistalle ilmoittautuminen: wwf.fi/arpatilaus.