© Juha Taskinen / WWF
Päivitetty

Juhlavuoden 2017 Norppa-arpajaiset

Nyt ennätysmäärä hienoja voittoja, yli 86 000! Päävoittona hybridiauto, Toyota Yaris (arvo 22 800 €). Lisäksi kaikkien arvat maksaneiden kesken arvotaan juhlavuoden kunniaksi matkalahjakortti (arvo 2000 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

WWF
© WWF

Norppa voittaa jokaisella arvalla ja sinäkin keskimäärin joka viidennellä! WWF:n suositut Norppa-arpajaiset järjestetään vuosittain. Myyntiaika 16.3.–15.9.2017. Huom! Jos et vielä saa meiltä WWF:n Norppa-arpoja kotiisi, ole hyvä ja ilmoittaudu postituslistalle.

Ilmoittaudun arpojen postituslistalle

Arpajaisilla autetaan erittäin uhanalaista saimaannorppaa, jota WWF on suojellut jo lähes 40 vuotta. Norpan lisäksi arpajaisten tuottoa käytetään myös muun suomalaisen luonnon hyväksi: merikotkan, Itämeren, perinneympäristöjen ja metsäluonnon suojeluun. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Liity voittajiin!

Jokaisessa Norppa-arpajaisten arpanipussa on viisi arpaa ja keskimäärin yksi palkinto. WWF ja Tavara-arpa ry ovat järjestäneet Norppa-arpajaiset jo 20 vuotta. Pyrimme aina valitsemaan mahdollisimman ympäristöystävällisiä ja voittajilleen hyödyllisiä palkintoja. Valikoimassa on paljon aineettomia palkintoja ja lahjakortteja.

Tutustun voittoluetteloon

Norppa voittaa jokaisella arvalla!

Norppa-arpajaisissa myydään perinteisiä käärittyjä paperiarpoja viiden arvan nipuissa (nippu 30 €) sekä yksittäisiä nettiarpoja hintaan 6 €/kpl. Molempia voi ostaa osoitteessa: www.onlinearpa.net/wwf

Osta arpoja