© Juha Taskinen / WWF
Päivitetty

Vuoden 2018 Norppa-arpajaiset

Nyt hienoja voittoja yli 84 000! Päävoittona hybridiauto, Toyota Yaris (arvo 22 500 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

WWF
© WWF

Norppa voittaa jokaisella arvalla ja sinäkin keskimäärin joka viidennellä! WWF:n suositut Norppa-arpajaiset järjestetään vuosittain. Myyntiaika 12.3.–11.9.2018. Huom! Jos et vielä saa meiltä WWF:n Norppa-arpoja kotiisi, ole hyvä ja ilmoittaudu postituslistalle.

Ilmoittaudun arpojen postituslistalle

Arpajaisilla autetaan erittäin uhanalaista saimaannorppaa, jota WWF on suojellut jo lähes 40 vuotta. Norpan lisäksi arpajaisten tuottoa käytetään myös muun suomalaisen luonnon hyväksi: merikotkan, Itämeren, perinneympäristöjen ja metsäluonnon suojeluun. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Toyota