Sanoma Media Finland

Pääyhteistyökumppani

Kolmivuotisessa yritysyhteistyössä WWF markkinoi Sanoma Media Finlandin kanavien kautta sekä auttaa mediayhtiötä kehittämään omaa vastuullisuustyötään. Yhteistyö WWF:n kanssa tukee Sanoman vastuullisuusstrategian ilmastotavoitteiden saavuttamisessa. Kumppanuuden tavoitteena on myös kehittää WWF:n varainhankintaa ja markkinointiviestintää.

Sanoman henkilökunta saa osana yhteistyötä muun muassa mahdollisuuden osallistua WWF:n järjestämiin ympäristöaiheisiin tilaisuuksiin, muoviroskatalkoisiin ja öljyntorjuntaharjoituksiin.

Lue lisää yhteistyöstä

 

Haluamme Sanomalla tehdä vaikuttavaa vas­tuul­li­suus­työ­tä ja hen­ki­lös­töl­läm­me on halu osallistua ja tehdä hyvää. WWF on meille tosi luonteva kumppani, ja yhteistyö antaa meille konk­reet­ti­sen tavan torjua il­mas­tok­rii­siä sekä tukea luontoa.

Hanna Johde
viestintäjohtaja, Sanoma Media Finland

Haluamme Sanomalla tehdä vaikuttavaa vas­tuul­li­suus­työ­tä ja hen­ki­lös­töl­läm­me on halu osallistua ja tehdä hyvää. WWF on meille tosi luonteva kumppani, ja yhteistyö antaa meille konk­reet­ti­sen tavan torjua il­mas­tok­rii­siä sekä tukea luontoa.

Hanna Johde
viestintäjohtaja, Sanoma Media Finland

Sanoma Media Finland on Suomen suurin kaupallinen mediayhtiö. Sanoman tavoite on olla hiilineutraali vuonna 2030. Yrityksen päästövähennystavoitteet omalle toiminnalle (Scope1 ja 2) ja arvoketjulle (Scope3) ovat Science BasedTargets -aloitteen (SBTi) hyväksymät.