©  David Lawson / WWF-UK
Päivitetty

Tee kertalahjoitus

Tule mukaan suojelemaan luontoa! Yhdessä saamme hyviä tuloksia aikaiseksi luonnon ja ihmisen hyvinvoinnin parhaaksi. Pienikin lahjoitus kasvaa merkittäväksi, kun meitä on paljon.

Tee kertalahjoitus

Näin teet lahjoituksen

Voit tehdä lahjoituksen nettisivujemme kautta. Maksutapana käyvät kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä verkkopankit. Voit tehdä lahjoituksen halutessasi anonyyminä.

Voit tehdä lahjoituksen myös tilisiirtona:

• Tilinumero: FI41 1572 3000 0111 89 BIC (Swift) NDEAFIHH.
  • Kirjoita lahjoituskohde viestikenttään.

Lahjaidea! Anna lahja luonnolle lahjaksi

Yli 50 euron kertalahjoituksen jälkeen voit ladata koneellesi WWF-diplomin (A4, esimerkkejä alla olevassa kuvassa). Tulostettuasi diplomin voit antaa sen lahjaksi ihmiselle, josta välität ja jolle luonto on lähellä sydäntä. Jos teet lahjoituksen tilisiirtona ja haluat diplomin, ole hyvä ja soita tukijapalveluun puh. 040 192 3112, niin lähetämme sen sinulle.

Kiitos, että välität

Maailmanlaajuisesti toimivana ympäristöjärjestönä muodostamme ketjun, joka pystyy vaikuttamaan maailman kriittisimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Maailmalla ja Suomessa. WWF Suomen toiminnan rahoituksesta lähes puolet tulee yksityisiltä ihmisiltä, joten tukesi on meille elintärkeää.