©  Pink Seals
Päivitetty

Varainkeruutempaukset luonnon hyväksi

Hienoa, sinulla on loistava idea! Haluat auttaa ja kerätä omalla persoonallisella tavallasi varoja luonnonsuojeluun. Meillä on puolestamme tarjota siihen digitaalinen keräyspaikka: oma keräys on helppo ja kätevä tapa kertoa keräyksestäsi ja hoitaa maksuliikenne suoraan WWF:n luonnonsuojelutilille.

Perusta oma varainkeruusivu

Liputa luontoa, kun tempaiset!

Vedä tekninen panda-paita päälle, kun päätät tempaista! Se päällä ei tule tiukimmissakaan väännöissä liian hiki, sillä materiaali hengittää ja kuivuu nopeasti. Jos toimitte tiimissä, tästä paidasta teidät tunnistetaan. Panda-tunnusta kantavat ihmiset, jotka välittävät luonnon hyvinvoinnista.

Tekniset panda-paidat WWF:n verkkokaupasta

Tutustu oma keräyksen sivulla, minkälaisia keräyksiä ihmiset ovat jo toteuttaneet. Hanko-Nuorgam vaellus, juosten halki Ugandan, Pink Seals (kuvassa), Save the Baltic Sea jne. Keksi omasi tai osallistu muiden keräyksiin! Jokainen euro tulee tarpeeseen. Tempauksellasi voit herättää laajenevan joukon ihmisiä huomaamaan jonkin kiireellisen ympäristöongelman, jonka ratkaisemiseksi teemme töitä.

Perusta oma varainkeruusivu