Tervetuloa testamentti-iltaan!

Järjestimme viime keväänä ensimmäistä kertaa testamentti-illan toimistotalomme auditoriossa, Helsingin Sörnäisissä.

Tilaisuus oli täynnä ja jälkikäteen tekemämme kyselyn perusteella kaikenikäiset osallistujat kokivat sen hyödylliseksi. Niinpä järjestämme tilaisuuden uudestaan marraskuussa.

WWF Suomi on Vastuullinen Lahjoittaminen ry:n jäsenenä mukana Hyvä testamentti -kampanjassa. Testamentit ovat tärkeä osa yleishyödyllisten yhteisöjen toiminnan rahoitusta.

Kampanjan lakimies Piia Jeremejeff käy läpi lainsäädäntöä, perintösuunnittelua ja kertoo eläviä esimerkkejä hyvistä ja huonoista käytännöistä. Kaikenlaiset mieltä askarruttavat perintöasioihin ja testamentin tekemiseen liittyvät kysymykset ovat tässä tilaisuudessa tervetulleita. WWF Suomen pääsihteeri Liisa Rohweder puolestaan kertoo pitkäjänteisyyttä vaativasta työstämme ja korostaa sitä, että pienikin testamenttilahjoitus WWF:lle on arvokas lahja luonnolle ja tuleville sukupolville.

WWF:n testamentti-ilta
Aika: torstai 23.11. klo 17.00-19.00
Paikka: Lintulahdenkatu 10,
Ilmoittautuminen:
netissä osoitteessa bit.ly/testamentti-ilta
tai soittamalla tukijapalveluumme puh.
040 192 3112. Kerrothan ilmoittautuessasi tuletko yksin vai kaksin.