Posti

Yhteistyökumppani

Työskentelemme yhteistyössä Postin kanssa luonnon monimuotoisuuden hyväksi vuosina 2023–2025.

Yhteistyön tavoitteena on parantaa yrityspäättäjien tietoisuutta yritysten käytännön keinoista luontokadon torjumiseksi, tukea WWF:n työtä luonnon monimuotoisuuden hyväksi sekä vahvistaa Postin omaa luontokadon vastaista työtä. Postin päämääränä on kasvattaa omaa osaamistaan sekä jakaa tietoa sidosryhmille ja toimialalle. Yhteistyössä korostuvat keskinäinen asiantuntijayhteistyö ja kehitys- ja viestintähankkeet.

Yrityksillä on merkittävä rooli luontokadon pysäyttämisessä ja syy toimia, sillä luonnon monimuotoisuus on yhteiskuntien, ihmisten hyvinvoinnin sekä kaiken liiketoiminnan ja talouden perusta. Yritysten tulisikin arvioida omat haitalliset vaikutuksensa luontoon ja minimoida ne.

Lue lisää: WWF ja Posti kolmevuotiseen yhteistyöhön luonnon monimuotoisuuden hyväksi

Tukeudumme il­mas­to­työs­säm­me il­mas­to­tie­tee­seen ja haluamme tuoda saman ajattelun myös luontokadon haasteiden rat­kai­se­mi­sek­si. Haluamme jakaa omia ko­ke­muk­siam­me yrityksille sekä oppia itse lisää muilta, jotta voisimme kaikki olla py­säyt­tä­mäs­sä luontokatoa mah­dol­li­sim­man tehokkaasti.

Anna Heino
ilmasto- ja luontojohtaja, Posti

Anna Heino
ilmasto- ja luontojohtaja, Posti
Postin Anna Heino ja kollega

Posti Group on yksi Suomen, Ruotsin ja Baltian johtavista jakelu- ja logistiikkayhtiöistä.

Lue Postin vastuullisuudesta