Slow

Royalty-yhteistyö Yhteistyökumppani

Royalty-tuote: Slow-kahvituotteet

Slow tukee WWF Suomea lahjoittamalla osan Suomessa myymiensä kahvituotteiden tuotosta WWF:n kansainväliseen suojelutyöhön. Suojelutyön tukemisen lisäksi tavoitteena on lisätä tietoisuutta kestävästi tuotetusta kahvista Suomen markkinoilla.

Slow ja WWF aloittivat vuonna 2022 yhteistyön Prosperous Forests -ohjelmassa, jossa keskitytään edistämään vastuullista ja kestävää kahvituotantoa Vietnamissa, Indonesiassa ja Laosissa. Tavoitteena on löytää kestäviä kahvinviljelymenetelmiä, jotka vähentävät tuotannon ympäristövaikutuksia, tukevat paikallisia elinkeinoja ja edistävät paikallisen luonnon ennallistamistyötä haavoittuvilla alueilla. Lisäksi tavoitteena on luoda yhteisö, jossa tätä hyväksi havaittua agrometsätalousmallia voidaan monistaa viljelijöiden kanssa maailmanlaajuisesti.

Lue lisää: Näin edistämme kestävää kahvintuotantoa yhdessä

Slow on innoissaan siitä, että teemme vaikuttavaa matkaamme WWF:n kanssa, ja on kunnia antaa panos paremman tu­le­vai­suu­den puolesta. Yhdessä olemme edel­lä­kä­vi­jöi­tä kestävässä kah­vin­tuo­tan­nos­sa, edistämme ym­pä­ris­tön­suo­je­lua ja tuemme paikallisia elinkeinoja. On ilo sovittaa ta­voit­teem­me yhteen WWF:n kanssa, kun jatkamme sin­nik­kääs­ti sellaisen maailman ra­ken­ta­mis­ta, jossa ihmiset ja planeetta kukoistavat so­pusoin­nus­sa.

Sebastian Nielsen
toimitusjohtaja, Slow