Visit Oulu

Green Office Royalty-yhteistyö

Royalty-tuote: Pelekääkkönää-suklaalevy

Oulun Matkailu Oy – Visit Oulu tukee arktisen luonnon suojelutyötä lahjoittamalla 5 prosenttia Pelekääkkönää-suklaalevyjensä myyntituotosta WWF:lle. Tervanmaulla maustetut Pelekääkkönää-suklaalevyt valmistetaan Valhronan valmistamasta vastuullisesta suklaasta, jonka kaakaon alkuperä voidaan jäljittää.

”Oulun Matkailu eli tutummin Visit Oulu on luomassa Oulusta Pohjolan houkuttelevinta matkailuhubia. Olemme tekemässä ja tukemassa vastuullista ja kestävää matkailua. Haluamme antaa oman panoksemme ympäristölle tukemalla WWF:n arvokasta luonnonsuojelutyötä.”
– Toimitusjohtaja Yrjötapio Kivisaari, Oulun Matkailu Oy

Nallikarin uimarannan vierestä kulkeva pyöräilyreitti on suosittu.

Olemme tekemässä ja tukemassa vas­tuul­lis­ta ja kestävää matkailua. Haluamme antaa oman panoksemme ym­pä­ris­töl­le tukemalla WWF:n arvokasta luon­non­suo­je­lu­työ­tä.

Yrjötapio Kivisaari
Toimitusjohtaja, Oulun Matkailu Oy - Visit Oulu

Yrjötapio Kivisaari
Toimitusjohtaja, Oulun Matkailu Oy - Visit Oulu

Koko Oulun yhdessä luoma ”PELEKÄÄKKÖNÄÄ Oulua? Elä pelekää. Koe se! PELEKÄÄKKÖNÄÄ” -haaste on kokoelma asioita, ilmiöitä ja elämyksiä, jotka kertovat oululaisesta elämänasenteesta.