Royalty-yhteistyö

Tue luonnonsuojelutyötä tuotteesi avulla. Royalty-yhteistyössä osa tuotteen tai palvelun myyntituotosta lahjoitetaan WWF:lle.

Pandalogoa kantavan royalty-tuotteen ostaminen on kuluttajalle helppo tapa tukea suojelutyötämme. Royalty-yhteistyö toimii hyvin myös B2B-puolella.

Royalty-tuotteiden ja niiden tuotannon tulee sopia yhteen arvojemme ja luonnonsuojelutavoitteidemme kanssa. Hyvä royalty-tuote on valmistettu kestävästi ja ympäristöystävällisesti niin, että ympäristövaikutukset huomioidaan tuotteen tai palvelun koko elinkaaren varrella.

Royalty-yhteistyöhön sopivat jo olemassa olevat tuotteet ja palvelut tai sitä varta vasten luodut uutuudet. Ennen yhteistyön käynnistämistä sovimme yhdessä yrityksesi kanssa kirjallisesti tavoitteista ja viestinnästä. Royalty-kumppanina voit myös saada käyttöösi yhteistyömerkin, joka tuo näkyvästi esiin yrityksesi tuen WWF:lle.

Kun aloimme suunnitella We Care Icon -kos­me­tiik­ka­sar­jaa, tiesimme, että luon­non­suo­je­lu ja arjen ekoteot on otettava huomioon va­lin­nois­sam­me. Olikin luontevaa ryhtyä yh­teis­työ­hön juuri WWF:n kanssa. Teemme kos­me­tiik­kaa intohimolla ja rakkaudella. Yhteiset vas­tuul­li­set ja ekologiset tavoitteet kannustavat meitä yrittämään vielä enemmän.

Nina Hakala
Valikoima-ja hankintapäällikkö, SOK
Lue lisää kumppanuudesta

Nina Hakala
Valikoima-ja hankintapäällikkö, SOK
Lue lisää kumppanuudesta

Keiden kanssa teemme jo royalty-yhteistyötä?

Lasiesineitä, tekstiilejä, ravintola-annoksia ja sähköisiä palveluja – royalty-yhteistyöhön sopivat sekä kuluttajille että yrityksille suunnatut tuotteet.

Tutustu royalty-kumppaneihimme

Keiden kanssa teemme jo royalty-yhteistyötä?

Kysy royalty-yhteistyöstä

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

Löydä yrityksesi tapa vaikuttaa ympäristöön

Haluatko muuttaa liiketoimintaasi vastuullisemmaksi tai lahjoittaa suojelukohteillemme? WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille.

Katso kaikki yhteistyötavat

Löydä yrityksesi tapa vaikuttaa ympäristöön