Royalty-yhteistyö

Tue luonnonsuojelutyötä tuotteesi avulla. Royalty-yhteistyössä osa tuotteen tai palvelun myyntituotosta lahjoitetaan WWF:lle.

Pandalogoa kantavan royalty-tuotteen ostaminen on kuluttajalle helppo tapa tukea suojelutyötämme. Royalty-yhteistyö toimii hyvin myös B2B-puolella.

Royalty-tuotteiden ja niiden tuotannon tulee sopia yhteen arvojemme ja luonnonsuojelutavoitteidemme kanssa. Hyvä royalty-tuote on valmistettu kestävästi ja ympäristöystävällisesti niin, että ympäristövaikutukset huomioidaan tuotteen tai palvelun koko elinkaaren varrella.

Royalty-yhteistyöhön sopivat jo olemassa olevat tuotteet ja palvelut tai sitä varta vasten luodut uutuudet. Ennen yhteistyön käynnistämistä sovimme yhdessä yrityksesi kanssa kirjallisesti tavoitteista ja viestinnästä. Royalty-kumppanina voit myös saada käyttöösi yhteistyömerkin, joka tuo näkyvästi esiin yrityksesi tuen WWF:lle.

Kun aloimme suunnitella We Care Icon -kos­me­tiik­ka­sar­jaa, tiesimme, että luon­non­suo­je­lu ja arjen ekoteot on otettava huomioon va­lin­nois­sam­me. Olikin luontevaa ryhtyä yh­teis­työ­hön juuri WWF:n kanssa. Teemme kos­me­tiik­kaa intohimolla ja rakkaudella. Yhteiset vas­tuul­li­set ja ekologiset tavoitteet kannustavat meitä yrittämään vielä enemmän.

Nina Hakala
Valikoima-ja hankintapäällikkö, SOK
Lue lisää kumppanuudesta

Nina Hakala
Valikoima-ja hankintapäällikkö, SOK
Lue lisää kumppanuudesta

Jääkarhu on Karhu Helsingin symboli ja näkyy kaikessa mitä teemme, logosta alkaen. On selvää, että meidän tulee kantaa kortemme kekoon myös jääkarhun suo­je­le­mi­sek­si. Il­mas­ton­muu­tos on aikamme suurimpia haasteita, joka vaikuttaa jääkarhun elämään dra­maat­ti­sel­la tavalla. Haluamme, että jääkarhu tallustelee osana arktista luontoa myös jatkossa. WWF on meille sopivin kumppani tässä työssä.

Timo Salminen
Hallituksen puheenjohtaja, Karhu Helsinki Oy
LUE LISÄÄ KUMPPANUUDESTA

Timo Salminen
Hallituksen puheenjohtaja, Karhu Helsinki Oy
LUE LISÄÄ KUMPPANUUDESTA

Keiden kanssa teemme jo royalty-yhteistyötä?

Lasiesineitä, tekstiilejä, ravintola-annoksia ja sähköisiä palveluja – royalty-yhteistyöhön sopivat sekä kuluttajille että yrityksille suunnatut tuotteet.

Tutustu royalty-kumppaneihimme

Keiden kanssa teemme jo royalty-yhteistyötä?

Kysy royalty-yhteistyöstä

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

Löydä yrityksesi tapa vaikuttaa ympäristöön

Haluatko muuttaa liiketoimintaasi vastuullisemmaksi tai lahjoittaa suojelukohteillemme? WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille.

Katso kaikki yhteistyötavat

Löydä yrityksesi tapa vaikuttaa ympäristöön