Vuoden 2021 Norppa-arpajaiset

Norppa-arpajaisissa on yli 84 000 hienoa palkintoa! Vuoden 2021 pääpalkinto on Volkswagen ID.3 Pure -sähköauto (arvo 31 900 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

Myyntiaika

Vuoden 2021 Norppa-arpojen myyntiaika on 15.3.–14.9.2021.

Arpajaisten tuotoilla suojellaan monipuolisesti Suomen luontoa: saimaannorppaa, itämerennorppaa ja muita Suomen uhanalaisia lajeja sekä Itämerta, suomalaisia sisävesiä, perinneympäristöjä ja metsiä. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Lunasta voittosi viimeistään 13.11.2021. Lunastusohjeet löydät kääntöpuolelta.
Voittojen toimitusaika on n. 3-4 viikkoa.

Liity voittajiin

Norppa-arpajaisissa myydään perinteisiä käärittyjä paperiarpoja viiden arvan nipuissa (nippu 35 €) sekä yksittäisiä nettiarpoja hintaan 7 €/kpl. Molempia voi ostaa osoitteessa: onlinearpa.net/wwf.

Norppa voittaa jokaisella arvalla!

Jokaisessa arpanipussa (35 €/nippu) on 5 arpaa ja keskimäärin yksi voitto. Arpoja on myynnissä yhteensä 420 000 kappaletta.

WWF ja Tavara-arpa ry ovat järjestäneet Norppa-arpajaiset jo yli 20 vuotta. Pyrimme aina valitsemaan mahdollisimman ympäristöystävällisiä ja voittajilleen hyödyllisiä palkintoja. Valikoimassa on paljon aineettomia palkintoja ja lahjakortteja. Tutustu voittoluetteloon osoitteessa onlinearpa.net/wwf.

Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä tukijapalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040 192 3112.

Voittojen lunastus

Vuoden 2021 Norppa-arpajaisten voitot on lunastettava viimeistään 13.11.2021. Tavara-arpa ry postittaa voitot ilmoitettuun osoitteeseen.