Vuoden 2020 Norppa-arpajaiset

Norppa-arpajaisissa on yli 84 000 hienoa voittoa! Vuoden 2020 pääpalkinto on täyssähköauto, Volkswagen e-up! (arvo 25 000 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

Myyntiaika

Vuoden 2020 Norppa-arpojen myyntiaika on päättynyt.
Kiitos kaikille Norppa-arpajaisiin osallistuneille!

Arpajaisten tuotolla suojellaan Suomen luontoa: saimaannorppaa, itämerennorppaa ja muita Suomen uhanalaisia lajeja sekä Itämerta, suomalaisia sisävesiä, perinneympäristöjä ja metsiä. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Huom! Jos et vielä saa meiltä WWF:n Norppa-arpoja kotiisi, ilmoittaudu postituslistalle.

Ilmoittaudu postituslistalle

Arpojen postitus tapahtuu keväällä ja alkusyksystä. Tammikuun loppuun mennessä tulleet nimet ehtivät kevään postitukseen. Kesäkuun loppuun mennessä tulleet nimet pääsevät mukaan alkusyksyn postitukseen.

Kirje sisältää yhden perinteisen arpanipun, maksulomakkeen, voittoluettelon ja tietoa norppien suojelusta. Jokaisessa arpanipussa (35 €/nippu) on 5 arpaa ja keskimäärin yksi voitto.

Arpoja on rajoitettu määrä. Tilaukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä tukijapalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040 192 3112.

Arpajaisten käytännön toimeenpanon hoitaa WWF:n toimeksiannosta Tavara-arpa ry.

Pakolliset kentät

Liity voittajiin!

Jokaisessa Norppa-arpajaisten arpanipussa on viisi arpaa ja keskimäärin yksi palkinto. WWF ja Tavara-arpa ry ovat järjestäneet Norppa-arpajaiset jo yli 20 vuotta. Pyrimme aina valitsemaan mahdollisimman ympäristöystävällisiä ja voittajilleen hyödyllisiä palkintoja. Valikoimassa on paljon aineettomia palkintoja ja lahjakortteja.

Norppa voittaa jokaisella arvalla!

Norppa-arpajaisissa myydään perinteisiä käärittyjä paperiarpoja viiden arvan nipuissa (nippu 35 €) sekä yksittäisiä nettiarpoja hintaan 7 €/kpl. Molempia voi ostaa osoitteessa: www.onlinearpa.net/wwf

Voittojen lunastus

Vuoden 2020 Norppa-arpajaisten voitot on lunastettava 14.11.2020 mennessä. Tavara-arpa ry postittaa voitot ilmoitettuun osoitteeseen.