Vuoden 2021 Norppa-arpajaiset

Norppa-arpajaisissa on yli 84 000 hienoa palkintoa! Vuoden 2021 pääpalkinto on Volkswagen ID.3 Pure -sähköauto (arvo 31 900 €). Saimaannorppa ja Suomen luonto kiittävät osallistumisestasi!

Myyntiaika

Vuoden 2021 Norppa-arpojen myyntiaika on 15.3.–14.9.2021.

Arpajaisten tuotoilla suojellaan monipuolisesti Suomen luontoa: saimaannorppaa, itämerennorppaa ja muita Suomen uhanalaisia lajeja sekä Itämerta, suomalaisia sisävesiä, perinneympäristöjä ja metsiä. Arpajaiset ovat WWF:lle myös tärkeä tapa kertoa luonnonsuojelutyön tarpeellisuudesta ja kiireellisyydestä.

Lunasta voittosi viimeistään 13.11.2021. Lunastusohjeet löydät kääntöpuolelta.
Voittojen toimitusaika on n. 3-4 viikkoa.

Ilmoittaudu postituslistalle

Etkö ole vastaanottanut Norppa-arpoja? Ei hätää, ilmoittaudu postituslistalle, niin saat jatkossa arvat kotiisi! Kun ilmoittaudut tammikuun loppuun mennessä, olet mukana kevään postituksessa. Kesäkuun loppuun mennessä listalle ilmoittautuneet pääsevät mukaan alkusyksyn postitukseen.

Kirje sisältää yhden perinteisen arpanipun, maksulomakkeen, voittoluettelon ja tietoa norppien suojelusta. Jokaisessa arpanipussa (35 €/nippu) on 5 arpaa ja keskimäärin yksi voitto. Arpoja on myynnissä yhteensä 420 000 kappaletta.

Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä tukijapalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040 192 3112.

Arpajaisten käytännön toimeenpanon hoitaa WWF:n toimeksiannosta Tavara-arpa ry.

Pakolliset kentät

Liity voittajiin!

Jokaisessa Norppa-arpajaisten arpanipussa on viisi arpaa ja keskimäärin yksi palkinto. WWF ja Tavara-arpa ry ovat järjestäneet Norppa-arpajaiset jo yli 20 vuotta. Pyrimme aina valitsemaan mahdollisimman ympäristöystävällisiä ja voittajilleen hyödyllisiä palkintoja. Valikoimassa on paljon aineettomia palkintoja ja lahjakortteja. Tutustu voittoluetteloon osoitteessa onlinearpa.net/wwf.

Norppa voittaa jokaisella arvalla!

Norppa-arpajaisissa myydään perinteisiä käärittyjä paperiarpoja viiden arvan nipuissa (nippu 35 €) sekä yksittäisiä nettiarpoja hintaan 7 €/kpl. Molempia voi ostaa osoitteessa: onlinearpa.net/wwf.

Voittojen lunastus

Vuoden 2021 Norppa-arpajaisten voitot on lunastettava viimeistään 13.11.2021. Tavara-arpa ry postittaa voitot ilmoitettuun osoitteeseen.