Digital Office Company

Royalty-yhteistyö

Digital Office Company lahjoittaa jokaisesta uusiokäyttöön menevästä väriainepatruunasta 5 euroa WWF:n luonnonsuojelutyöhön. Varat kohdennetaan etenkin Itämeren ja Suomen sisävesien, kuten virtavesien, suojelutyöhön.

Digital Office Company ottaa palautuvista ja vaihtuvista laitteista käytetyt väriainepatruunat talteen ja toimittaa ne asiakkaille uusiokäyttöön. Tämä pienentää patruunamateriaalien valmistusta ja kulutusta, minimoi jätteeksi menevän hukkaväriaineen määrää sekä edistää väriaineiden loppuun käyttämistä.

Haluamme erityisesti kiinnittää huomiomme Itämeren ja Suomen sisävesien mo­ni­muo­toi­suu­den säi­lyt­tä­mi­seen ja suojeluun, johon WWF on pit­kä­jän­tei­ses­ti ja an­siok­kaas­ti panostanut. Siksi haluamme lahjoittaa keräämämme varat erityisesti tähän työhön.

Timo Danilotschkin
Toimitusjohtaja, Digital Office Company Oy

Timo Danilotschkin
Toimitusjohtaja, Digital Office Company Oy

Digital Office Company Oy tuottaa asiakkailleen kattavia tulostukseen liittyviä palveluita kuten monitoimilaitteiden laitetoimituksia sekä niiden asennus-, huolto- ja ylläpitopalveluita.