Ole mukana ratkaisemassa maailman vakavimpia ympäristökriisejä WWF:n ystäväyrityksenä. Ystäväyritys-ohjelma on pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu tapa tukea WWF:n työtä vuosittaisella lahjoituksella. Samalla viestit yrityksesi arvoista asiakkaillesi ja työntekijöillesi.

Tue ympäristöä pitkäjänteisesti

Ystäväyritys-merkki 2020 vaaka

Ystäväyritykset tukevat WWF:n työtä vuosittaisella yrityslahjoituksella. Säännöllisenä tukijana mahdollistat pitkäjänteisen ympäristönsuojelutyömme sekä Suomessa että maailmalla.

Mitä ystäväyritysten tuella tehdään? WWF työskentelee ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden turvaamiseksi – esimerkiksi suojelemme Itämerta, teemme konkreettisia kenttähankkeita uhanalaisten lajien, kuten saimaannorpan, auttamiseksi ja taistelemme ilmastonmuutosta vastaan.

Luonnonsuojelutyön tukeminen kertoo yrityksesi arvoista ja ympäristövastuusta asiakkaille, sidosryhmille ja henkilöstölle. Ystäväyritys-merkin avulla viestit lahjoituksestasi esimerkiksi verkkosivuillasi.

Lahjoituksista noin 80 prosenttia käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 prosenttia käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

WWF ei ole liiketoiminnasta arvonlisäverovelvollinen, alv 0 %.

Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

WWF:n pääsihteeri Liisa Rohweder

Jokaisen yrityksen tuki merkitsee. Avullasi voimme jatkaa tais­te­luam­me il­mas­ton­muu­tok­sen vaikutuksia ja luonnon mo­ni­muo­toi­suu­den köyhtymistä vastaan.

Liisa Rohweder
Pääsihteeri
WWF:n pääsihteeri Liisa Rohweder

Liisa Rohweder
Pääsihteeri

WWF:n ystäväyrityksenä saat:

• WWF-ystäväyritysmerkin

Merkkiä voi käyttää verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä sähköpostin allekirjoituksessa.

• Yrityksesi nimen WWF:n ystäväyritysten listalle
  • WWF-lehden neljä kertaa vuodessa
  • Ystäväyritysten sähköisen uutiskirjeen kolme kertaa vuodessa
  • Muita vaihtuvia etuja

Edut ovat voimassa vuoden materiaalin vastaanottamisesta alkaen.

Liity ystäväyritykseksi

Tule mukaan täyttämällä oheinen lomake. Lähetämme ystäväyritys-merkin ja ensimmäisen yrityslahjoituslaskun heti, kun olemme käsitelleet lähettämäsi tiedot.

Pakolliset kentät

WWF:n ystäväyritykset

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä!

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

Yhteistyömme yritysten kanssa

WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille. Löydä yrityksellesi sopiva tapa auttaa luontoa!

Katso kaikki yhteistyötavat

Yhteistyömme yritysten kanssa