Ratkaistaan ilmastokriisi yhdessä

Ilmaston lämpeneminen ihmisen toiminnan seurauksena on yksi suurimmista maailmanlaajuisista kriiseistämme. Ilmastonmuutos vaikuttaa dramaattisesti luontoon niin Suomessa kuin ulkomailla. Samalla se uhkaa ihmiskunnan tulevaisuutta, sillä tarvitsemme monimuotoista luontoa elääksemme tällä planeetalla. Lahjoittamalla ilmastotyölle osoitat, että yrityksesi haluaa toimia ilmastonmuutoksen hidastamiseksi.

Uhat ja ratkaisumme

Yrityksesi tuki merkitsee

WWF:n tavoitteena on pysäyttää luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen ja rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukemalla työtämme yrityksesi on mukana hillitsemässä ilmastonmuutosta yhdessä kanssamme.

Lahjoitusvaroista noin 80 % käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 % käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

Mitä yritysten tuella tehdään?

• Ohjaamme pääomavirtoja pois fossiilitaloudesta ilmastonmuutosta hillitsevään liiketoimintaan
  • Edistämme uusiutuvan energian käyttöönottoa ja rakennusten energiatehokkuutta
  • Torjumme metsäkatoa Suomen lisäksi muun muassa Himalajalla, Borneolla ja Itä-Afrikassa SUOJELEMALLA, KASVATTAMALLA JA ENNALLISTAMALLA METSIÄ
  • Vaikutamme siihen, että ilmastonmuutoksen hillintä on merkittävässä osassa Suomen ja EU:n politiikkaa
  • Autamme päästövähennysratkaisuja tarjoavia yrityksiä pärjäämään markkinoilla
  • Kasvatamme tietoisuutta ilmastokriisistä ja järjestämme vuosittain maailman suurimman ilmastotapahtuman, WWF:n Earth Hourin
  • Osallistumme KANSAINVÄLISIIN ILMASTONEUVOTTELUIHIN JA valvomme ILMASTOSOPIMUSTEN NOUDATTAMIsta
  • Hillitsemme LUONNONVAROJEN YLIKULUTUsta ohjaamalla RUUANTUOTANtoa JA -KULUTUsta ILMASTOYSTÄVÄLLISIKSI
  • Autamme IHMISiä JA eläinlajeja SOPEUTUMAAN ILMASTONMUUTOKSEN SEURAUKSIIN

Kerro lahjoituksesta henkilöstölle, asiakkaille ja sidosryhmille

Kun tuet WWF:n luonnonsuojelutyötä vähintään 500 euron lahjoituksella, saat käyttöösi lahjoituskohteesta kertovan sähköisen kortin yrityksesi tai organisaatiosi nimellä.

Sähköisellä kortilla kerrot lahjoituksesta esimerkiksi sisäisissä viestintäkanavissa, verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja sosiaalisessa mediassa.

Lahjoitus luonnolle on myös hieno vaihtoehto perinteisille firman liikelahjoille tai työntekijöiden lahjoille. Se kertoo arvoista ja yritysvastuusta niin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin työyhteisöllekin. Antamalla aineettoman yrityslahjan ja sähköisen kortin vähennät ylikulutusta, joka on yksi suurimmista ilmastonmuutoksen etenemisen ja luonnon köyhtymisen syistä.

Maksutapoina ovat verkkolasku, korttimaksu ja verkkopankki. Lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi voit ladata sähköisen kortin kiitos-sivulta välittömästi käyttöösi. Halutessasi pystyt myös lataamaan kortin myöhemmin sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta.

ONKO SINULLA KYSYTTÄVÄÄ? OTA YHTEYTTÄ!

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo