Kassapyöristys
Tarjoa asiakkaillesi mahdollisuus toimia luonnon hyväksi kassalla oston yhteydessä. Ideoidaan, minkälainen kassapyöristys sopii sinun yrityksellesi parhaiten!
Kassapyöristyksessä asiakkaasi voi kassalla asioidessaan vapaaehtoisesti lahjoittaa haluamansa summan suoraan WWF:n luonnonsuojelutyöhön. Samalla työntekijöiden ja asiakaskunnan tietoisuus ympäristöaiheista kasvaa.
Menestyksekäs kassapyöristys-kampanja voi tuottaa merkittäviä tuloksia. Esimerkiksi H&M:n kanssa toteutetut kassapyöristykset ovat useana vuonna keränneet varoja Itämeren suojeluun. Kampanjoiden aikana WWF:n suojelukohteet ovat olleet näkyvästi esillä myymälöissä.
Yhteistyökampanjalla voit myös kannustaa asiakkaitasi tekemään kestäviä valintoja. Järjestimme Stockmannin kanssa kampanjan, jossa jokaisesta ostamatta jääneestä muovi- tai paperikassista tai ostetusta kestokassista yritys lahjoitti 5 senttiä Itämeren suojelutyöhön.
Olemme iloisia voidessamme kampanjoida ostoskassien vähentämiseksi ja samalla osaltamme pienentää muoviroskan määrää merissä. Siksi on luonnollista ohjata kampanjasta saatavat varat WWF:lle Itämeren suojelutyöhön.
Olemme iloisia voidessamme kampanjoida ostoskassien vähentämiseksi ja samalla osaltamme pienentää muoviroskan määrää merissä. Siksi on luonnollista ohjata kampanjasta saatavat varat WWF:lle Itämeren suojelutyöhön.
Kysy kassapyöristyksestä
LÖYDÄ YRITYKSEllesi sopivin TAPA VAIKUTTAA YMPÄRISTÖÖN
Haluatko muuttaa liiketoimintaasi vastuullisemmaksi tai lahjoittaa suojelukohteillemme? WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille.