Kassapyöristys

Tarjoa asiakkaillesi mahdollisuus toimia luonnon hyväksi kassalla oston yhteydessä. Ideoidaan, minkälainen kassapyöristys sopii sinun yrityksellesi parhaiten!

Kassapyöristyksessä asiakkaasi voi kassalla asioidessaan vapaaehtoisesti lahjoittaa haluamansa summan suoraan WWF:n luonnonsuojelutyöhön. Samalla työntekijöiden ja asiakaskunnan tietoisuus ympäristöaiheista kasvaa.

Menestyksekäs kassapyöristys-kampanja voi tuottaa merkittäviä tuloksia. Esimerkiksi H&M:n kanssa toteutetut kassapyöristykset ovat useana vuonna keränneet varoja Itämeren suojeluun. Kampanjoiden aikana WWF:n suojelukohteet ovat olleet näkyvästi esillä myymälöissä.

Yhteistyökampanjalla voit myös kannustaa asiakkaitasi tekemään kestäviä valintoja. Järjestimme Stockmannin kanssa kampanjan, jossa jokaisesta ostamatta jääneestä muovi- tai paperikassista tai ostetusta kestokassista yritys lahjoitti 5 senttiä Itämeren suojelutyöhön.

Olemme iloisia voidessamme kampanjoida os­tos­kas­sien vä­hen­tä­mi­sek­si ja samalla osaltamme pienentää muoviroskan määrää merissä. Siksi on luon­nol­lis­ta ohjata kampanjasta saatavat varat WWF:lle Itämeren suo­je­lu­työ­hön.

Yhteiskuntavastuupäällikkö Emilia Gädda, Stockmann

Olemme iloisia voidessamme kampanjoida os­tos­kas­sien vä­hen­tä­mi­sek­si ja samalla osaltamme pienentää muoviroskan määrää merissä. Siksi on luon­nol­lis­ta ohjata kampanjasta saatavat varat WWF:lle Itämeren suo­je­lu­työ­hön.

Yhteiskuntavastuupäällikkö Emilia Gädda, Stockmann

Kysy kassapyöristyksestä

Asiakkuuspäällikkö
Aino Sirkesalo

LÖYDÄ YRITYKSEllesi sopivin TAPA VAIKUTTAA YMPÄRISTÖÖN

Haluatko muuttaa liiketoimintaasi vastuullisemmaksi tai lahjoittaa suojelukohteillemme? WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille.

Katso kaikki yhteistyötavat

LÖYDÄ YRITYKSEllesi sopivin TAPA VAIKUTTAA YMPÄRISTÖÖN

Haluatko muuttaa liiketoimintaasi vastuullisemmaksi tai lahjoittaa suojelukohteillemme? WWF:llä on monia yhteistyötapoja erilaisille ja eri kokoisille yrityksille.