Yhdessä muutamme maailmaa

60 vuoden aikana olemme saaneet aikaan suurenmoisia luonnonsuojelun onnistumisia, jotka eivät olisi olleet mahdollisia ilman tukijoitamme. Yhdessä olemme päässeet pitkälle, mutta emme ole vielä perillä. WWF-kummina sinulla on tärkeä rooli tulevissa onnistumistarinoissa.

Liity kummiksi tänään

Yhdessä muutamme maailmaa

Saimaannorppa jäällä

Auta luontoa yrityslahjoituksella

Yritys, ole mukana muutoksessa! Lahjoitusten avulla suojelemme ja ennallistamme luontoa Suomessa ja maailmalla. Lahjoittamalla vähintään 500 euroa saat yrityksesi käyttöön lahjoituskohteesta kertovan sähköisen kortin.

TEE YRITYKSEN KERTALAHJOITUS
Saimaannorppa jäällä

Auta luontoa yrityslahjoituksella

Luonto tarjoaisi meille ratkaisuja il­mas­tok­rii­siin, jos vain antaisimme sille mah­dol­li­suu­den.

Bernt Nordman
Ilmastovastaava
Lue näkökulma

Bernt Nordman
Ilmastovastaava
Lue näkökulma

Mitä sinä voit tehdä?

RYHDY LUONNON PELASTAJAKSI

Ole kanssamme ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristöongelmia ja rakentamassa tulevaisuutta, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tuellasi mahdollistat ympäristönsuojelutyömme. Voit auttaa pitkäjänteisesti kummina, kertalahjoituksella tai vaikka perustamalla syntymäpäiväkeräyksen. On monia tapoja auttaa – löydä omasi.

Katso, miten voit auttaa

RYHDY LUONNON PELASTAJAKSI