©  Juha Taskinen / WWF
Päivitetty

Kummius on hyvä päätös

Kun päätät ryhtyä kummiksi, olet päättänyt välittää. Sinulle ei ole yhdentekevää minkälaisen maapallon jätämme jälkeemme. Olet säännöllisenä tukijana eli kummina todella tärkeä. Mahdollistat pitkäjänteisen työmme uhanalaisten lajien ja niiden arvokkaiden elinympäristöjen hyväksi Suomessa ja maailmalla.

Liity kummiksi

Valitse kummius

Haluatko ryhtyä kuukausikummiksi vai vuosikummiksi? Kummiksi ryhtyminen on helppoa ja kätevää netissä. Kun teet verkkopankissasi e-laskusopimuksen, valitsemasi maksu peritään automaattisesti tililtäsi kuukausittain (alk. 8 e/kk) tai kerran vuodessa (alk. 96 e/v). Voit myös liittyä kummiksi soittamalla tukijapalveluumme, puh. 040 192 3112.

Kun liityt WWF:n yleiskummiksi, apusi menee aina sinne, missä tarve on suurin. Voit myös valita tietyn, itsellesi rakkaimman suojelukohteen, kuten saimaannorpan tai Itämeren. Katso kummikohteet.

Kummius lahjaksi

Kun haluat muistaa sinulle läheistä henkilöä merkityksellisellä lahjalla, anna hänelle WWF:n kummius lahjaksi. Lukijoidensa arvostama WWF-tukijalehti, kuten muutkin kummiedut, toimitetaan lahjansaajalle.

Kummina saat

Kummina saat WWF-tukijalehden neljä kertaa vuodessa, Panda-pinssin, infokirjeen, kutsuja tukijatapahtumiin ja muita etuja, kuukausittaisen sähköisen uutiskirjeen sekä paljon hyvää mieltä.

Kiitos, että välität

Voit tuntea olosi kevyemmäksi sen vuoksi, että tiedät olevasi mukana tekemässä maailmasta parempaa paikkaa. Kerromme sinulle ensimmäisenä siitä, mitä hyvää olemme yhdessä saaneet aikaiseksi.

Lähes puolet toimintamme rahoituksesta tulee yksityisiltä ihmisiltä. Ilman kaltaistesi ihmisten tukea moni merkityksellinen luonnonsuojeluhanke jäisi toteutumatta.

Liity kummiksi