Tee tes­ta­ment­ti­lah­joi­tus luonnolle

Anna perintösi kasvaa uutta elämää. WWF:n luonnonsuojelutyölle osoitetulla testamenttilahjoituksella voit ilmaista tahtosi suojella luontoa ja elämää vielä oman maallisen matkasi jälkeenkin.

Pitkäjänteistä toimintaa

Noin puolet WWF Suomen toiminnan rahoituksesta tulee yksityisiltä ihmisiltä erilaisina lahjoituksina, kuten testamenttilahjoituksina. Moni tärkeä uhanalaisten villieläinten ja niiden elinympäristöjen suojeluhanke jäisi ilman tukijoita toteutumatta. Tekemällä testamentin ja nimeämällä siihen WWF:n edunsaajaksi osittain tai kokonaan, jätät arvokkaan muiston tuleville sukupolville. Ja muistathan, että liian pientä testamenttilahjoitusta ei ole olemassakaan.

Luonnonsuojelu on pitkäjänteistä ja tavoitteellista työtä, jota ohjaavat parhaat asiantuntijamme sekä Suomessa että maailmalla. Apu menee aina sinne, missä tarve on suurin. Olemme luotettava ja vastuullinen ympäristöjärjestö, jonka varojen käyttö on läpinäkyvää ja lahjoittajien tahdon mukaista. Yleishyödyllisenä yhteisönä WWF:n ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksista perintöveroa, joten varat käytetään kokonaisuudessaan luonnon hyväksi. Testamenttia tehdessä tulee käyttää säätiön virallista nimeä: Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund for Nature, Suomen rahasto sr.

Testamentin tekijöitä

Miksi minä tein testamentin WWF:lle? Selaa kuvia ja tarinoita.

Liian pientä lahjoitusta ei ole ole­mas­sa­kaan.

Liisa Rohweder
pääsihteeri

Liian pientä lahjoitusta ei ole ole­mas­sa­kaan.

Liisa Rohweder
pääsihteeri

Saammeko olla avuksi?

Kun haluat olla varma, että WWF:n hyväksi tuleva testamentti on pätevä, tarjoamme lakimiesapua testamentin laadintaan. Mikäli haluat keskustella testamenttilahjoittamisesta tai tilata materiaalit (mallipohjat, ohjeet, esite), ole hyvä ja lähetä alla oleva yhteydenottopyyntö. Tutustu tietosuojaselosteeseen tästä.

Materiaalitilaus ja/tai yhteydenottopyyntö

Pakolliset kentät