Yh­teis­työ­kump­pa­nuus

Yhteistyössä edistämme yritysten liiketoiminnan ja koko toimialan kestävyyttä, kampanjoimme ja viestimme sekä toteutamme ympäristökasvatusprojekteja. Lisäksi yhteistyökumppanina yrityksesi tukee taloudellisesti WWF:n luonnonsuojelutyötä. Tule mukaan tekemään mahdolliseksi upeita luonnonsuojelun saavutuksia!

Yhteistyökumppanuuksien keskiössä ovat yhteiset näkemykset, tavoitteet ja toiminta. Pääteemojamme yhteistyössä ovat kestävä kulutus ja tuotanto, ilmasto ja energiatehokkuus sekä makea vesi. Yhdessä voimme toimia myös esimerkiksi Itämeren pelastamiseksi tai edistää uhanalaisten lajien suojelua.

Yhteistyöhön liittyvät tavoitteet ja toimenpiteet määrittelemme yhdessä yrityksesi kanssa. Teemme kumppanuuksista aina kirjallisen sopimuksen, jossa sovimme myös viestinnän sisällöistä ja käytännöistä sekä miten yhteistyössä voi hyödyntää WWF:n pandalogoa.

Ympäristönsuojelullisesti tai taloudellisesti merkittävimmät yhteistyöyritykset ovat pääyhteistyökumppaneitamme.

WWF on yksi maailman ar­vos­te­tuim­mis­ta ym­pä­ris­tö­jär­jes­töis­tä. Mo­ni­vuo­ti­nen yh­teis­työm­me antaa meille mah­dol­li­suu­den tehdä konk­reet­tis­ta vas­tuul­li­suus­työ­tä. Pääsemme nyt oikeasti laittamaan ku­mi­saap­paat jalkaan ja kädet saveen.

Vastuullisuusjohtaja Matti Kalervo, Kesko

Vastuullisuusjohtaja Matti Kalervo, Kesko
Lue lisää kumppanuudesta

Haluamme huolehtia Itämerestä – onhan se yhteinen eli­nym­pä­ris­töm­me ja myös työ­paik­kam­me. Yli kymmenen vuotta jatkuneen yh­teis­työm­me aikana olemme esimerkiksi kertoneet mat­kus­ta­jil­le Itämeren suojelusta ja edistäneet lai­va­lii­ken­teen ym­pä­ris­tö­vas­tuul­li­suut­ta.

Marika Nöjd
Viestintäjohtaja, Tallink Silja

Marika Nöjd
Viestintäjohtaja, Tallink Silja
Lue lisää kumppanuudesta

Ketkä ovat jo kumppaneitamme?

Toimimme monien eri alojen yritysten kanssa. Tutustu kumppaneihimme ja yhteistyön sisältöihin.

Katso kumppanimme

Ketkä ovat jo kumppaneitamme?

Yritysyhteistyön periaatteet

Yhteistyössä yritysten kanssa edistämme kulutuksen ja tuotannon kestävyyttä sekä pienennämme ekologista jalanjälkeä. Keräämme varoja WWF:n suojelutoimintaan ja nostamme tietoisuutta ympäristöasioista.

Näin toimimme yritysten kanssa

Yritysyhteistyön periaatteet