© The Artist
Päivitetty

Tee testamenttilahjoitus luonnolle ja elämä jatkuu

Anna perintösi kasvaa arvojesi mukaista elämää. WWF:n luonnonsuojelutyölle osoitetulla testamenttilahjoituksella voit ilmaista tahtosi suojella ympäristöä ja elämää vielä oman elämäsi jälkeenkin.

WWF on luotettava ja vastuullinen järjestö, jonka varojen käyttö on läpinäkyvää ja lahjoittajien tahdon mukaista. Yleishyödyllisenä yhteisönä WWF:n ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksista veroa, joten varat käytetään kokonaisuudessaan luonnon hyväksi.

WWF Suomen strategia: wwf.fi/strategia
Uusin vuosikertomus: wwf.fi/vuosikertomus
Information på svenska: wwf.fi/sv/testament

Tilaan ohjeet testamentin tekemiseen

"Haluan testamentissani varmistaa sen, että
arvostamani asia jää myös tuleville sukupolville."

Luonto tarvitsee sinua

Voit tehdä testamenttilahjoituksen toiminnallemme yleisesti tai kohdistaa sen suojeluohjelmassamme olevan tietyn lajin tai ympäristön suojeluun. WWF Suomi toimii sekä kotimaassa että muualla maailmassa. Pitkän aikavälin suojelustrategiassamme keskeisiä suojeltavia kohteita ovat ilmasto, Itämeri, virtavedet ja velluskalat, Suomen metsät ja niissä elävät uhanalaiset lajit, arktinen alue sekä sademetsät. Vaarassa olevia, uhanalaisia avainlajejamme ovat saimaannorppa, lumileopardi, tiikeri, sarvikuono ja norsu.

Muistathan, ettei ole olemassa liian pieniä testamenttilahjoituksia, ja lahjoitus voi olla myös osa omaisuudestasi ja muutakin kuin rahaa. On tärkeää, että käytät testamenttia tehdessäsi säätiön virallista nimeä: Maailman Luonnon Säätiö - World Wide Fund for Nature, Suomen rahasto sr.

Tarvitsetko apua?
Kun haluat olla varma, että WWF:n hyväksi tuleva testamentti on pätevä, tarjoamme lakimiesapua testamentin laadintaan. Mikäli haluat keskustella lahjoituksestasi, työstämme tai kysyä neuvoa, sinua auttaa mielellään Liisa Rohweder, puh. 040 840 7461, sähköposti liisa.rohweder@wwf.fi.

Täyttämällä oheisen lomakkeen voit tilata materiaaleja testamentin laadintaan, joko sähköpostitse (testamenttimallit, joihin voit täydentää omat tietosi sekä ohjeet testamentin laadintaan) tai postitse (esite, testamenttimallit ja ohjeet testamentin laadintaan). Tutustu tietosuojaselosteeseen tästä.

Materiaalitilaus ja/tai yhteydenottopyyntö

Olemme jäsenjärjestönä mukana Valan, Vastuullinen lahjoittaminen ry:n, Hyvä testamentti -kampanjassa.